Fortune

2009.07.09. 22:52

Mint már tudjátok, és láthatjátok nekem nagyon sokat jelent a karkötőm, ami mindig rajtam van. (néha azért leveszem, de ha tehetem akkor marad). A napokban, konkrétan tegnap leesett rólam, ami elvileg iylen szerencse karkötőknél azt jelenti hoyg szerencsém lesz (azóta történtek dolgok, de megkérdőjelezhető h most az szerencse-e vagy sem..)
A karkötő 2008. 06.01-én készült, saját kezűleg, felavatva jeges sós vizben fél órán át, ahogy kell, egyedi szabás-varrásminta alapján. 4 rétegű, duplán varrott fekete finom-farmer vászonból :) Az idők során ugyan a himzett minta kikopott belőle, és a varratok fele is elkopott , elszakadt, kijött belőle, de a W még mindig látszik, hosszában a két csikkal. Lb egy éve kiegészült egy állandó tűzzománcos nyakkendőtűvel, ami szinten az egyik heppem. A mintája ódivatú és egyszerű, de nekem sokat jelent :) Pár hete kiegészült pár négyszög szeggel is, a nyakkendőtűvel párhuzamosan, és ma felkerült rá az új bőrszíj lila színben.
Remlélem a 4.0-ás kiadással kihúzza legalább még egy évig, további upgradek nélkül :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr351996227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása