Fuck Yeah!

2009.07.04. 22:46

Hú most gecijó kedvem van! Nem tudom elmondani hogy mi a faszért de nagyon toppon vagyok. Ma egy csomó jó zenét találtam, de nem akartam mindet berakni mert akkor ma 20 postnált tartanék. Most az mc bess wood megy (lejjebb) és naggggggggggggggyon be vagyok készülvetőle :D
Dután fájt a fejem is de mint az állat, és nem tudtam mit kezdeni vele, még csak az alvás se segített (bazi, közbe meg ütemre gépelek, ilyen se volt még, és ugye elég  gyors az ütem!!! :d fuck yeah! ) szal még aludni se tudtam mert ugy fájt a fejem. Cinky is itt volt h befejezzük a motorját, de felküldött mert mosott xar voltam.. szal aludni probáltam, de semmi, aztán anyumék hazajöttek elöször bevettem egy saridont: semmi, aztán mondom a kurva anyád! bevettem még 2-t és most istenkirályul vagyok (istenkirálycsászsárállatlegjanibb) még egy kis energiaital kéne, vodka, 1 nő, 2szál cigi, meg egy basszus gitár a kézbe (na meg hozzá tudás).

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr261996382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása