@#13

2009.07.02. 18:05

Ma megint elég mozgalmas napom volt, de nem panaszkodom. Kb 10 fele keltem gyorsan reggeli és már indultma is konyhába hogy akkor melo. Nagyjából megszáradt még a tegnap elötti glettelés, szóval am már volt munka. A csempéket is lemostam mert a régiek még zsirosak és mocskosak voltak a tüzhel ymögött, szóval azzal is elment egy pár perc, meg még egy ksi glettelés, csiszolás, aztán ebéd, és utánna meg már festettünk. Kb 4 felé lettünk készek, még átrohantam boltba aztán kitaláltuk apuval hogy mivel ilyen fasza gyerekek vagyunk, átmegyünk a Torkos kertbe egy korsó sörre. Nagyon jól esett, tök hideg volt, gyöngyözött a korsó szélén.. wááh.. :D
Hazajöttünk és csináltunk egy faszás Várnagy féle rántottát. Kis hagymás alap, husi, paprika, erős is, gomba, tojás, ja és fokhagyma.. :D Tuti fasza :D
Most meg itt ülök gép elött és hulla vagyok.. :S lehet h szundizok egy picit, mert késöbb meg jön majd Andi elvileg, mert valami előadásra megy, vagy mit tudom én..
Szóval most megyek, addig meg nézzétek a deszkás videót lejjebb.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr301996374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása