Modorosblog - Bloggerek

2009.07.01. 23:05

Az összeállítás teljes mértékben a Modorosblog szerkesztőit illeti, én csak lenyultam,  nem tudtam otthagyni.

"Elvont vagyok, úgysem értesz meg-blog" Rózsaszín virgoncságom fémízű sötét kalapáccsal veri szét a jeges üresség, mely lelkemet örökérvényű, halálos hálóval szövi be...

"Izzadtan próbálok jó fej lenni-blog" Voltam partyzni, és akkor Nikike, meg Juci smároltak és akkor én is smároltam mindkettővel, és akkor a Zotya aszongya kiráá vagy geziii!

"Újságíró leszek, de a maníros felsőbbrendűségi komplexusom már megvan hozzá-blog" Emiatt persze naturális kijelentenünk, hogy a kvázi legnagyobb ellenzéki párt ilyetén kijelentései erősen a kormánypárt írányelvei felé tendálnak, ami sz.v.sz. erkölcsileg nem vállalható programtervezet. Gratulálok, ez aztán a kampány, fiúk!

"Társadalmi nagyágyú vagyok-blog" Találkoztam Sanyival, aztán Katika is befutott, és lementünk a pubba, ahol Zoli, Géza, Lajos, Évike, Zoárd, a Kovi, meg Anasztázia is jelen volt. Persze engem mindenki ismert.

"Meg-nem-értett költő vagyok-blog" Halál... és sötét.
Múló pina szaga terjeng a fojtó dzsungelben,
ami a lelkem.

Átszakítja a válasz csendes leplét.

"Szerelmes vagyok, de akkora madár, hogy nem tudom hol kezdjek neki-blog" Ma ott volt ő is. Láttam a másik asztalnál. Azt akartam mondani, "szia", de aztán mégis elővettem a telefonom, és tetriseztem. Ez biztos hatni fog.

"Specifikus, más számára érthetetlen dolgokat írok, ettől vagyok jó arc-blog A Béla azt mondta, hogy a D4 jó lesz, de szerintem mégis a hatodik variánst kellene cirkumveniálni, hogy ne ütközzön a Z23-as terv hatodik pontjával. Remélem igazam, lesz.

"Féltékeny nő vagyok, és erről másnak is tudnia kell-blog" Ma találtam egy esemest a telefonjában. "Hívj fel", és egy hetvenes szám. A volt nőjének is hetvenes a száma. Megölöm azt a kis kurvát.

"IRC-buzi vagyok, és büszke rá-blog" Na jah, wazze. Naon LoLLer a szitu, Gabee és Niky16 privztek, /me meg not happy, & maj' /me slaps @Gabee around with a large trout. Csak nehogy kickbanneljenek. Nah, off.

"Bármilyen netes hülyeségre rábukok, mint gyöngytyúk a takonyra-blog" Háttárpád bissztoss jó munkásember, ee nekem bódottá, me' Sándor vagyok, temeg Buzi-e Vagy?

"Filmkritikus vagyok, legalábbis igyekszem, hogy annak nézzenek-blog" Nagy könnyelműség lenne azt mondani, hogy ez a film *jó*, hiszen az ImDB fórum is csak 6,43-ra taksálta, egyébbként is olyan a szerelmi vonal, mintha meghámozták volna az "Elfújta a szél" (Rendezői változat!) 65-83. perceinek intervallumába eső eseményeket. Tarantino persze...

"Teátrálisan szuicid csaj vagyok, de csak apuci villanyborotváját találtam a fürdőszobában-blog" Már nem bírom tovább. Mi értelme? Miért létezem? Mindenki utál. Senkinek nem hiányzom. Majd meglátják, ha már késő lesz. Megyek, beveszek egy marék Polyvitaplexet, és ráiszom egy nagy adag Schlossgoldot. "Nyúlom a Tóta W. stílusát, ettől laza leszek-blog"
Hát mit képzelsz, te seggszagú pocok? Attól hogy vasárnap reggelente öblös fingásokat eregetsz a nappaliban, médiasztár leszel? Schiller meg Goethe mehetnek libikókázni a könyvtár hátsó polcára? Geci.

"Szittya Turáni harcos vagyok, egyébként is vesszen Trianon-mentalitás-blog" Néztem őket. Hús és színes tollboák. Árpád apánk térdre esne a látványtól, és égbe nyújtott kezekkel kiáltana, MIÉRT? Ez is a kampósorrú nagytőke, és a cionista összeesküves mellékterméke. Hozom is a bézbólt, és rendet teszek, Géza fejedelem nevében. "Akkora blogger vagyok, hogy már csak egy mondatot böffentek oda, azt is zabálni fogják-blog" Ma levágtam a lábkörmöm.

"Próbálok egyedi lenni, azáltal, hogy a dadaizmusnál is hülyébben írok-blog" Lóóófasz
Lóóófasz
Lóóófasz
Lóóófasz
Lóóófasz
Lóóófasz
Lóóófasz
ahha, ahhaaaaaaa

"Túl sokat használom az ICQ-t, illetve az MSN-t-blog"

zuzu16 mondja :
jahh :D
zuzu16 mondja :
írok blogpostot :)
zuzu16 mondja :
Trendi :))
zuzu16 mondja :
meg minden :O

"Eredetinek gondolom, hogy tizenöt éves, kövérkés gótkislány létemre hatszázéves vámpírnak adom ki magam-blog" Belenéztem a tükörbe, és halott fehér voltam...izé, nem látszottam. Aztán ittam vért, és eltorzult az arcom. Meg lettem átkozva, és ez trendi.

"Tourette-kórban szenvedek-blog" Ne legyek kibaszottul ideges? Hát a jó édes hathengeres lapraszerelt kurva anyja faszát annak, aki szétbaszottul kibaszott a baszott baszásom baszásával, bazmeg."

"Tarisznyás Tankcsapdarajongó-blog" Elhagyott, mint a kifutópályát a gép.
Úgyhogy lementem a Kiskancsóba, és addíg ittam, míg az asztalra nem aludtam, nyáladzva.
Rock and roll!
"Tökélyre képeztem magam valami távol-keleti baromságban, és most életmód-tippeket osztogatok-blog" Természetesen a barackszín falak harmonizálnak a tegnap felhelyezett sárkányos szélcsengővel. Még egy pár kristály, egy csobogó, és máris pompás lesz a Chi-áramlás! "Alacsony költségvetésű, technikailag analfabéta rapper/dj/gitáros..stb-blog" A péntki partyn egy kazettás magnó, egy pendrive, és nagymutter bakeliteinek szkreccselésével kajak király partyt nyomtam. Voltak ilyen szettjeim, és az Alíz DJ számára tök jól rángattam a mami Mócár Mozsár Mo' Zaar-T lemezeit. Nikkynek kajakra bejött, bár ő bedobott egy ekit is.

"Túl sok NŐK LAPJÁt olvasok-blog" Néztem a kicsi, maszatos pofiját. Mintha egy angyal tekintett volna vissza, barna, őzikeszemeiben a fiatalság kacagó életszeretete tündökölt.
Menned kell, mondtam, és akkor nyugodtam bele, hogy ez a világ rendje.

Marcikának tényleg pisilnie kellett.

"Már hatszor füveztem, ezért kódolt nyelvezeten közölnöm kell a világgal, micsoda egyéniség vagyok ettől-blog" Küldtünk egy lájtost, de Totó behaluzott tőle, úgyhogy Májki csavart egy flesselős-lejövőst. Zsír szétcsúsztam tőle.

"A nyolcadik bé osztály durvább, mint a Dallas-blog" Vivien azt mondja Vanessza háta mögött, hogy Márkónak kicsi, de nem is láthatta, mert akkor jött be az ofő. Krisztofer Szabrinával jár, de titokban Dzseniferre hajt, aki viszont Zsüliennel kavar. Zsanett meg egy ribanc.

"Ifjú menedzser vagyok-blog" A HR részleg átfaxolta a weekly reportot, emiatt delay állt be a squash-match, és a business consultation meetingben. Ha ez kihatással lessz a Senior Staff training Brainstorming schedule-jára, akkor hozzávágom Claudiához a notebookom.
Viszont good news, hogy a mostani schedule mellett Novemberre meglesz az első infarktusom. Ez meg ugye jól néz ki a CV-mben, és lehet hogy raise is lesz.

"Szifonszemüveges rendszergazda vagyok, nagyon rámférne egy kiadós dugás-blog" -=DoZeR!=- aszonta, hogy az új 6.23-as Debianban mountolható filetable allokációk lesznek, és a CS-szerver stabilabban fut, mint a 0.433-as verzión. A 'Jenna Jameson és Rocco' meg 80%-os letöltésen van.

"Tudtomon kívül egy életre vérgeci cseszegetés áldozatává teszem a pasimat, ha a haverjai megtalálják a naplómat a neten-blog" Mucmuc megsimizte reggel a pocimat, és behozta a mamuszkám. Csinált fini-mini rántottát, és adott pici-puszikát, mielőtt elment a dolgozóba.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr781996370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jumanji · http://noway 2009.07.02. 07:34:48

fake blogs category missin!! amugy te hova sorolnád magad ??? ->

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.07.02. 10:29:31

nem tudnám megmondani, én "komplex" blognak mondanám magam..
süti beállítások módosítása