@#12

2009.07.01. 22:19

A napom elejét nem irnám le már megtettem (kicsit lejjebb) de a dutánom sem volt semmi. Egész nap ment ugye  a fetrengés, hogy akkor mit is dolgozzunk ebéd után meg kijelentettem hogy én pedig "csendespihenőt" tartok, ha törik ha szakad, mert nem vagyok szalonképes. Olyan jól sikerült, hogy 4 ig aludtam de végre kipihent voltam, szal még picit kockultam (blogok, meg ilyesmi) aztán nekiálltam szép lassan készülődni, mert ugye ma találkozóm volt Rékával (Fanni). Fél 6 ra beszéltük meg a városháza elött és amíg nem jött, addig deszkás bemutatót nézegettem (ugrabugráltak a fiuk, de többet estek mint kellett volna, szal még jól is szórakoztam..)
Elnéztünk dunaparta meg ilyesmi (tiszta romantikus helyek) aztán elcsábítottam a Püspökerdőbe (ne tessék semmi rosszra gondolni) átmentünk hozzánk is, de mivel már nem volt időnk egy rendes filmre ezért megnéztünk 3 jóbarátok részt, felettébb mulatságos volt és arra is rá kellett jönnöm hogy a kivárós taktikám nem válik be mindenkinél.. (..nem si értem miért nem.. :S )
Aztán go város, ja és kaptam egy nagyszerűen furmányos karkötőt (hajpánt) szóval még csak azt se mondhatom h elfelejtettem, mert mindig itt van a kezemen (fura azt mondani hogy mindig mivel óta van rajtam. )
Sétáltunk még egy sort, játszótér meg ilyenek, jól éreztem magam :)
Most megyek még van pár dolgom (ennem kell) de majd jövök :)
off
ja és geci meleg van még mindig hejj!
on

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr711996369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása