Füles

2009.06.28. 21:34

Na nem a százholdas pagonyból (milyen egy hülye név ez..) hanem az én drága picit szilikonos fülesem. Mint már megszokhattátok én eléggé kötődök a cipőimhez na és a fülesekhez. A mostanival sem volt ez másképp.. már pár hete/hónapja rakoncátlankodott, de ma meguntam és megszereltem, aminek az lett a vége hogy pont ugyan olyan szar maradt mint volt..
Szal gondoltam akkor aputól elkérem az ő fülesét, mivel ő ugyse használja a szoni erikkszonhoz  (höhö), de persze a füles nem volt meg (hogy is találtuk volna meg ekkora kuplerájban! ) és persze 20 perc keresgélés, mikor anyu megszólal (már éreztem hogy ő van a dologban, mert ha valami eltünik az vagy nálam van, vagy anyunál..) Szal mint kiderült ő csendben lenyúlta, persze apunak se szólt és annak idején még ő is kereste (mondjuk ez az én szempontomból tökmind1, mert nekem most kellett volna), lényeg a lényeg, persze "megvan" (valahol).
Keresglés, mert "tudom ám hol van, csak meg kell találni". Hát ja, végülis így is lehet.. Hát persze hogy nincs meg, mert kb 600 db táskája van és nem tudja melyiket hordta anno, mikor a fülessel járt..
Amúgy nem is értem minek neki füles, mikor se szgépe, se mp3, se discman, szal ki érti ezt..?
Mind1.. A lényeg hogy egy normális füles volt az egéz házban ami stereoban szólt, azt is eltökítette, ugyhogy holnap mehetek a saturnba fülesért. Természetesen ezek a szilikonos fülesek ilyen olcsobb kategóriássak.. (muhaha, muhaha)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr571996355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása