@#9

2009.06.27. 23:41

Ma elég nyügös napom volt ami még a tegnapi biliárdal kezdődött szerintem, vagy nem tudom, de egész este nem aludtam, amit már írtam, szal nem aludtam semmit, és egész nap kómás voltam. A fél napot alvással töltöttem, de nem tudtam utolérni magam. Az egyetlen jó dolog az lett volna hogy átmegyünk biliárdozni, mert ugye tegnap "elmaradt", de az se sült el jól..
Én ugye ugy gondoltam hogy én meg Judit átmegyünk, és biliárdozunk, ehhez képest jött az egész familia, amivel még nem is lenne gond, mert apuval nincs semmi gondom, de anyu csak alapjáraton is idegesít, és persze ő is akart biliárdozni, de persze még a dákót se tudja megfogni. Lökni meg pláne nem tud, de nem az h nem tud 2 falról belökni, meg ugratni meg ilyenek, hanem el se találja, és nem 10 ből 1 szer nem találja el (még a fehéret se) hanem 10ből 11 szer elkurva, vagy simán leguritja a fehéret, vagy a feketét, vagy az ellenfél golyóját.. Ezzel persze nem is lenne semmi gond, ha nem velem lenne egy párban.. ..de persze velem volt, mert "ő velem szeretne lenni" és ha azt mondom h én meg nem akkor meg az van "hogy nem hagyom érvényesülni anuyt, pedig ő csak tanulni szeretne" (de persze hiába mondok neki akármit, nem képes úgy megcsinálni, vagy csak egyébként se akarja, mert "ő már kitalálta" (mert ő ugye sokkal okosabb mindenkinél..) (és persze ha a fekete megy le, akkor emg nagy hallgatás van..)
Na mind1, erre mikor tudtam volna játszani Judittal, akkor meg menjünk haza.. Hát a f@szodat! 2 napja erre a kurva biliárdra hajtok, hogy tudjak játszani végre Judittal és akkor "menjük haza" mert ülni nincs kedve..
AGYFASZT KAPOK! (ha meg megmondom h "helo, lehetne beleszólásom..?", akkor persze én vagyok a családból a kihúzó..)
Akkor elmegyünk sétálni, de még fentfelejti a fél ruhatárát, akkor felmegy érte, még fél óra várakozás mert ha hullámba megyünk biliárdozni, meg ha sétálni megyünk városba ahoz kurvára más ruha kell ám.. (képzelj el egy sima női induláshoz való készülődés és azt szorozd meg időben és idegesítő hajlamban mondjuk 10 000 el..)
Persze sétálni se lehetett mert haza kellett jönni a sorozatra.. ergó elindultunk, és jöhettünk haza, mert sorozat..
Mind1, nem túráztatom az agyam.. egyszer amjd jol elköltözök itthonról aztán akkor majd nyugi lesz..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr431996350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása