Meghalt Michael Jackson!

2009.06.26. 01:18

Szívleállás miatt került kórházba, és mint kiderült már kómában volt mikor odakerült. 50 éves volt és mint tudjuk az utóbbi időben nem volt minden rendben az énekessel.
Én személy szerint nagyon megdöbbentem, és elöször azt hittem hogy valami futó fotosopp a cikk címe, de mint kiderült, több helyről is megerősítették a hírt.
Jacko elég érdekes pályát futott be és sokan megkérdőjelezték, de valljuk be tudott azért valamit. Rengeteg lemez, és #1 szám áll a háta mögött, és rengeteg rajongó. Valahogy fura is elképzelni a világot Jacko nélkül. Úgy értem mindenki ismerte, és mi lesz most a gyerekeinkkel..? Nem fogják tudni ki volt ő, és hogy mit tett le az asztalra. Szóval annak ellenére hogy sok attrocitás érte, szerintem mindenki tisztelte, és elismerte valamennyire a munkásságát.
Nyugodj békében : (
Emlékeztetőnek itt egy nagy kedvenc tőle:

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr481996344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2009.06.26. 01:24:38

Látom, téged is megdöbbentett a hír. Én nem voltam rajongója, de akkor is... Van csomó jó száma, híres volt, fenébe is a balhékkal. R.I.P. Amúgy én is írtam erről egy postot tőled függetlenül. Indexen láttam a cikket, egyből mentem is blogra. Úgyhogy semmi copy nem volt, most láttam, hogy te is írtál :)

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.06.26. 01:29:41

meg is érdemli hogy mindenhol kint legyen.. nagyszerű ember volt : (

palesz 2009.06.26. 11:32:37

R.I.P. én spec nagyon csípem a zenéit, majd tartok egy maratont a tiszteletére(zenei) :(

Gerely 2009.06.26. 17:22:09

najo azé annyira nemvészes... úgyértem.. étnyleg nagyot alkotott de mi lesz most a gyerekeinkkel..? ez szerintem azér túlzás...

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.06.26. 21:16:36

én komolyna gonodltam, úgy értem ha azt mondod thriller, vagy billy jean

Gerely 2009.06.26. 21:33:16

attól még hogy meghalt.. nagyonis ismert marad.. és ugyanúgy megismerhetik és ugyanúgy rá gondolnak majd ha ezeket hallják... mindenesetre in memoriam
süti beállítások módosítása