Birom az ilyet.. tényleg..

2009.06.25. 20:52

Nem tom ti hogy vagytok vele, de én agyfaszt kapoka  sok hülye körlevél miatt, és nem tudom hogy ki az az idióta aki elhiszi ezeket. Most persze jön majd az h milyen szívtlen vagyok, mert csak segíteni akarnak, de azért mondjuk kiváncsi lennék hogy az ilyeneknek hány százaléka valós..? 0,000001% ? lehet h még sokat mondtam...
Itt egy példa. Lehet h apuka, anyuka segítséget akar és tényleg ez oké, de mondjuk nem tudom hogy AOL ék a magyarokat supportolják? ennyire? és ha igen, akkor vajon iwiw en is nyomon tudják követni..? nemhiszem.. mégis ot kapom ezeket a zaklató leveleket, és még nekem legyen bűntudatom, ha nem küldöm tovább..
> > > > > > > > > ennyit megér!!!
> > > > > > > > > > Beteg kisbaba kér segítséget, NEM PÉNZT
> > > > > !!!!!!!!!!!
> > > > > > > > > > > > Drága Barátaim!
> > > > > > > > > > > > Elnézést mindenkitől, ha levelemmel
> > > zavarok,
> > > > > de
> > > > > > > úgy
> > > > > > > > > > > > gondoltam ezt
> > > > > > > > > > > > kötelességünk megtenni, ha már másként
> > nem
> > > > > > > > > segíthetünk.
> > > > > > > > > > > > "Beteg kisbaba kéri a segítséget !!!
> > > > > > > > > > > > Hello! Kérlek benneteket, hogy
> küldjétek
> > > > > > > > > > > > tovább!! Ha kitörlöd neked nincs
> szíved.
> > > Én
> > > > > egy
> > > > > > 29
> > > > > > > > > éves
> > > > > > > > > > > > apuka vagyok.
> > > > > > > > > > > > Nekem és a feleségemnek gyönyörű
> életünk
> > > > volt.
> > > > > > > Hála
> > > > > > > > > > > > Istennek van egy
> > > > > > > > > > > > gyermekünk is! Nemrég az orvosok
> > daganatot
> > > > > > > fedeztek
> > > > > > > > > fel
> > > > > > > > > > a
> > > > > > > > > > > > kicsi
> > > > > > > > > > > > agyában és testében. Az egyetlen út,
> > hogy
> > > > > > > > megmentsük a
> > > > > > > > > > > > műtét . Sajnos
> > > > > > > > > > > > nincs elég pénzünk rá. Az AOL és a
> ZDNET
> > > > > > > > beleegyezett,
> > > > > > > > > > > hogy
> > > > > > > > > > > > segít
> > > > > > > > > > > > nekünk.Az egyetlen út, hogy segítsenek
> > az,
> > > > > hogy
> > > > > > > > > elküldöm
> > > > > > > > > > > > Neked ezt az
> > > > > > > > > > > > e-mailt és te tovább küldöd.. Az AOL
> > > nyomon
> > > > > > követi
> > > > > > > > ezt
> > > > > > > > > > > > levelet és
> > > > > > > > > > > > számolja, hogy hány ember kapta
> > meg.Minden
> > > > > ember
> > > > > > > aki
> > > > > > > > > > > > megnyitja ezt az
> > > > > > > > > > > > e-mailt és tovább küldi emberenként
> > > > 32,-ft-ot
> > > > > > > szerez
> > > > > > > > > > > > nekünk! Kérlek
> > > > > > > > > > > > segítsetek!! Köszönjük!!!!! Maroti
> > > Szabolcs
> > > > > 8200
> > > > > > > > > > Veszprém
> > > > > > > > > > > > Móricz
> > > > > > > > > > > > Zs.u.3."
> > > > > > > > > > > >
> > > > > > > > > > > > Kérlek tedd meg! --

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr371996342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi · http://www.myspace.com/hoshiko91 2009.06.25. 22:21:37

Juj Dani, hát neked sincs szíved? ^-^ [én is legalább 5 ilyet kaptam... és nincs szívem. így jártam.]

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.06.25. 22:27:01

én 12 kaptam (osztály iwiw..) gondoltam nem továbbitom, de ha bárkinek szüksége van egy kis segíts rajtam üzipackra az szoljon.. :D

Gerely 2009.06.25. 22:58:32

NEKEM NEKEM NEKEM énse akarok szivet.. léccilécciiiiiiiiiiiiiii ^^ ^^ ^^ ^^ ^^

palesz 2009.06.26. 11:30:38

bocs, én már kitöröltem... de ha kapok, akkor elküldöm nyugi(az újraéleszti az eltűnt szívet? :D )

Junanji · http://takeyourtime 2009.06.26. 15:27:55

Nekem má el se küldik. Ez azt jelenti, hogy nekem nem is volt? (szivem..):D
süti beállítások módosítása