@#6

2009.06.24. 23:34

Ma elég pörgős napom volt, minden percemet lefoglalta valami. Délelött kb 9:10 ig aludtam, annak ellenére, hogy elhatároztam hogy majd én jo korán felkelek és de jó lesz nekem, de mint láthattátok, 4 kor még terminátort néztem, szal kb fél 5 felé indultam ágynak, na de nem is ez a lényeg, hanem hogy ehhez képest viszonylag korán felkeltem, és átmentem boltba, mert ma én főztem az ebédet, mert apu elment ilyen rokkant nyugdíjas papírt szerezni, szal bolt, megvettem ami kellett, aztán rögtön fel is raktam a kaját, fél óra alatt kész is volt (istenkirály milánói) és annyira rám jött a takaríthatnék, hoyg porszivóztam, vízkő mentesítettem, felmostam, rendetraktam a szobámban. Jött Cinky még festeni, de elötte még volt egy gyors köröm a Pictorba szilkon ragasztót venni..
Szal jött Cinky, aztán kb 1-1,5 órát dolgoztunk, alakulgat a gép, és rögtön jöttem is fel, lezuhanyoztam mert egy festék voltam mindenhol, aztán mennem is kellett mert 16:15 kor volt találkozóm Rékával és egészkor még itthon voltam, szal elég feszített tempóban mentem a városba, de aztán minden ok volt, időre beértem és Réka is pont akkor ért oda, szal happiness volt :)
Meg kellett várnunk apuját, aki a csomagjait hazavitte, és probáltam jókedvűen és biztatóan bemutatkozni, de apukája elég egykedvű és magának való kedvében volt, szal szolid kézfoggással túl is estünk a formalitásokon. Közbe kiderült h a barátosnék meg biliárdozni akarnak, szal rögtönzött telefonos egyeztetés után megbeszéltük h fél 7 kor meki elött, és akkor onnan jövünk ide hullámba egyet biliárdozni. Mekiben eldumálgattunk, majd befutott Kriszti, majd Petra is. Itt a hullámnál tlaálkoztunk az utolsó leányzóval, szal végülis 4 csajjal ültem be, és végig nagyon jól elvoltunk. Volt billiárd, pizza, cappuchino, na meg persze igen beteg poénok, szal tényleg jól éreztük magunkat. Ugyan nem ennyi lánnyal számoltam, de nem tiltakoztam na.. :D
Hullám záráskor elindultunk a városba h felpakoljam  a lányokat a buszukra. Majd hazasétáltam. Hirtelen ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr211996340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása