Egér problémák

2009.06.21. 14:40

A dolog ugye tegnap kezdődött még a partin, de ott nem nagyon foglalkoztam vele, csak ma hajnalban, meg miután felkeltem. Gondoltam hogy meg fog szivatni, mert amit tudtam azokat már partin lecheckoltam, hátha valami kis bibi, de egyik se volt jó, szal ma nekiugrottam, hogy akkor meglesem mi a gondja.
Első körben szereztem ps2-usb átalakítót, mert úgy tűnt hogy a ps2 vel van a gondja a rendszernek, nem is nagyon baxakodtam vele, mert ha van átalakító, akkor tök mind1, de persze azzal se volt jó, mert attól még ps2 nek érzékeli, csak felismeri a rendszer és olyan jelet küld neki, szal úgy se jó. Aztán jött az hogy akkor forrasztgassunk és cseréljünk ki két egeret, mert volt egy usb-s egerem aminek a fele hiányzott (se görgő, se jobb egér gomb) hogy majd mivel az műxik, annak a belét belerakjuk a  szép, és csilli villi samsungomba, amit nagyon szeretek, mert már megszoktam.. Nade persze nem jó.. De akkor csak a szétborított xar egér marad, annak meg ugye a fele nincs meg, valamiből ki kéne pótólni. A samsungot nem akartam baxtatni, mert nem az egér a szar, hanem az op rendszer makacsolta meg magát, de most nincs kedvem fél napot szarakodni egy új rewin-al, (szal inkább fél napot baxakodtam h legyen egy szar egerem, de ez most mind1)
Szóval akkor fiók legaljáról kikerestem a régi görgős sorosportos egerem, és mivel minden istenverte egérben ugyan olyan nyomógombok vannak (gyártó, szín, forma, egyezik, teljesen ugyan az) szóval már a múlt század óta tök egyforma van mindben.. Kiforraszt, beforraszt a szétszanáltba, összerak, bedug, nemüxik..
Hát agyfaszt kapok tőle, csapkodás, asztallesodrás garcia módra, gyorsan meg is ittam egy deci kólát h tönkre tegyen valami (erős piát akartam, de az nem volt..)
Na akkor 10-15 perc szentségelés, hogy most már az az egér se jó, ami eddig kattintóképes volt, aztán kezdtem lehiggadni. Ilyenkor persze az ember visszaül a munkaasztal fölé, és megpróbálja kitalálni, hogy mi a túró volt a gond. Hamar ki is derült.. A normális egereken a vezeték csatlakozóval van ellátva bent a házon belül, így ha szerelik, nem kell manuálisan forrasztani, hanem gép beforraszt mindent és kész..
Nade itt persze ilyen kézi nigger munkás forrasztás volt, és rendre balfaszul volt megforrasztva, le is szakad a forrasztás a picsába. (nem véletlen káromkodok, akkor is kb ilyen hangulatom volt)
Oké, megforrasztom, bedugom, láss csodát, működik.
Ugyhogy most van egy nagyon sekszi, a szivárvány minden színében világító üveghátuljú, vizes egerem.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr81996323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása