Miért nem megy nekünk.?

2009.06.20. 10:50

Elöször zene, aztán street view.
Na szal pont az egyik deephillses postnál jött elő, hogy annak ellenére hogy itthon sok tehetséges zenész lenne, ha felfedeznék őket. A gond csak az hogy külföldön az is kitud törni aki tethetséges, míg itthon csak az akinek van protekciója és elég pénze hogy megvegye a fél kiadót. Itt van pl ez a Lola csak akit Jumanji is emlegetett, tökre igaza van, meg Majka, meg a fél celeb réteg, akik azt hiszik hogy milyen menő az hogy ha szerepeltem egy sorozatban 2 részig akkor én a filmes "karierem" mellett majd most zenélek is..
Szerintem mindenki maradjon meg az eredeti kaptafánál. (Mellesleg a színjátszósdi se olyan szinvonalas itthon mint kéne, ezt most értem a Jobbik Rosszra, és a Barátaid köztre.. )
Sajnos a média is ezt nyomatja, és ezzel olyanoktól veszik el a teret aki meg mondjuk tehetséges lenne. Miért van az h ennyire elfajult az ízlése az embereknek..? Úgy értem szerintem az egésznek a hátterében egy bazi nagy izlésficam áll, és nem tudják értékelni a jót (nyilván azért mindenkinek más az izlése, de akkor is). Mindenki csak azt nézi mit hallgat a másik, és nem azért hallgat valamit, mert neki tetszik, hanem mert az a menő (lásd: Akon, Madonna, Britney, Rihanna, Timbaland és társai) és persze a végén azért megszereti valamennyire, mert napi 8 órában azt hallja hogy ez jó.. a végén el is hiszi..
És akkor aki meg igényes és korrekt zenét játszik: Yonderboi, HS7, Amorf ördögök, Oriol Vandela, Realistic crew, Pozvakowski (most csak randomra mondtam pár nevet), na őket ha itthon feldobod, miért nem tudja senki miről van szó..???
Yonderboi hallatán mindenki csendben kussol, mert 10 ből 11 ember nem ismeri. HS7 ék már kezdenek ismertek lenni, de ha megnézed, ehhez is mennyi idő kellett, én kb 4 éve ismerem őket és csak mostanában látom őket vissza rendezvényeken..
Kicsit külföld, vagy inkáb globalice: az si tök fura, hogy egy audio lemez kerül mondjuk legjobb esetben 2e ft ba, rosszabb esetben 10-12e, és akkor csodálkoznak az emberek hogy nem veszik a lemezt. Én úgy csinálnám, ahogy már sok nagy banda, vagy ahogy épp a kisebbek, netre fel, töltsd le, hallgasd és ha tetszik rendelj egy eredetit vagy menj el koncertre. Én tapeundergrounddal ovltam így, leszedtem, jó volt, rendeltem és mindenki örül. Én úgy érztem hogy az 1500 ftommal hozzájárulok ahhoz, hogy a banda fejlődjön picit, én cserébe kaptam egy eredeti dedikált cd-t (ami persze soha nem hallgatok, mert mp3 rol megy gépen), de valamit valamiért. Ha tetszik a munkájuk én szivesen elismerem őket, akár pénz formában is. Most az új Pozvakowski lemezen gondolkozok..
Na mind1, kicsit hosszú lett, szal a streetview-t egy következőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr331996319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása