@#3

2009.06.19. 22:49

Ma is egész jó kis napom volt. Már belejöttem ezekbe a melókba és azért dután mindig van egy kis hesszelés is, szal no para a dolog. Meg mindig sikerül valami magán dolgot is beiktatni azért, hogy ne legyen olyna egyhangú a nap.
Ma pl voltam Geryéknél, egész jól elvoltunk. Most festették a szobáját, szal még minden tök üres volt,s zal gyorsan berámoltunk pár cuccot, aztán pakoltam is a gépére a wint mert bexart..
Utánna egy laza pizza és kiveséztük a világ dolgait.
Holnapra is megvettem a cuccokat, nem egy nagy költségvetésű parti lesz, annyi biztos, kb 6 e ből vásároltam, nem is maradt a keretből, szal a pia és a ropogtatni való a nép dolga lesz. Elég sokan visszajeleztek, kb 14 en leszünk, mondjuk ebből 2-3-4 ember ilyen lehet h jön, lehet h nem, majd alakul..
Most sztem ellépek zuhanyozni, mert bringáztam is meg meleg is volt, azt hiszem nem kell részleteznem..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr241996498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása