Megkönnyebülés

2009.06.08. 20:20

Nem mondom hogy erre vártam, de már ideje volt valamit lépni ebben a "kapcsolatban" és Brigi meg is tette, de majdnem hogy jól jött már. Most nem kell azon parazánom hogy mikor lesz valami, vagy épp mikor nem, mert tudom hogy nem lesz, és ez a legxarabb volt hogy probálsz építeni valamit, és akkor semmi, mert mindig van valami...
Azt mondjuk picit nehezményezem hogy sikerült ezt msn en megbeszélnünk.. Én mondjuk elvártam volna, hogy személyesen, ha már másfél hét alatt sikerült 1* találkoznunk, akkor legalább most jó lett volna személyesen "derüs mosollyal és üveges szemmel" elköszönni..
Mind1.. nyugi van.
Hogy úgy mondjam ez nem sokat dobott pluszba a napomon, nem azért mert most spleen van és úr isten nincs tovább, csak igaziból bosszantó, hogy az ember tervez (isten végez) és próbálja hogy minél jobb legyen, hivja, sms-t küld, igyexik egyeztetni találkozót és akkor msnn en kapja vissza hogy "gondolkoztam.."
Ennek ellenére barátok maradunk, és én szeretném ha tényleg így lenne..
off
Plútó - Maradjunk barátok (a Béla dal)
on

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr861996452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása