Semmi téma..

2009.05.29. 20:29

Most van ilyen húde buvalbaszott kedvem. Ez a sehol senki, és unatkozom jellegű. Még anyám sincs itton ő leglább folyamatos zajforrás vagy valami, de msot még az se. MSN en is kihalt a nép, sehol senki, gondolom péntekről lévén szó mindenki megy kommandózni a szokásos "lakossági" szórakozóhelyekre, de nekem most ehhez semmi kedvem, meg így hirtelen pl nem is nagyon tudnám kitalálni hogy hova menjek..?
Lehet h Brigi & Kata este még visszanéznek, de erre se veszek mérget. Most tökre meg tudom érteni aput, hogy mit érez ott Sopronban, mert én ez alatt az egy nap alatt is xarrá untam magam, pedig 7 ig itt volt Kata, aztán 820-14:00 ig aludtam, aztán mama, aztán itthon, aztán Kata, aztán most ment el kb órája, szal igaziból nem voltam sokat egyedül, csak nem tudok pl most se mit kezdeni magammal.. :S

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr41996594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása