Gadget :: Flexible Keyboard

2009.05.29. 20:19

A nap szerzeménye egy flexiböl kéjbórd (kéj..?) na mind1, szóvaol lényeg a lényeg hogy ma kaptam egy elfekvőben lévő billentyűzetet ebből az össze csavarhatós leönthetős por és vizzáló fajtából ami tök buli mert mindig is akartam egyet, mert tök praktikus, ami majd tök jó lesz a laptopom mellé (amit majd akkor veszek meg ha nem 7e forintokon kell aggódnom..)
Első ránézésre semmi extra, gondolom már sokan láttak ilyet, aki nem az meg vessen magára (most lusta vagyok képet berakni). Az egyetlen gondja, hogy nem csak úgy a két szép szememért kaptam, hanem mert kölcsön adtam egy csővágót pár napra, de nem is ez a lényeg, mert gondolom az nem buli senkinek hogy egy cseréért kapok egy billentyűzetet, szal a csel ott van benne, hogy nem mindig müxik..
Szal meg van szakadva  kábel és néha nem ismeri fel a  rendszer, és mivel persze az egész burka ilyen fröccs-öntött kaki, ezért nem is lehet szétszedni.. De kitaláltam a megoldást..
A hátulján szépen szikével felnyitottam, és meglestem mi a gebax, de még nem nagyon láttam semmit, mondjuk nem is nagyon kerestem, szal majd sztem holnap delött, aztán majd szépen visszaragasztom és megy rá egy takarólap..
Ennyi a mai nagy történés.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr531996593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása