Salt, Peppa and Spinderella

2009.05.26. 18:47

A cim, nem túl bezsédes (vagy talán mégis?) egy korábban már potolt szám címe, ja nem, mégse postoltam, de majd akkor a végére.. :D
Szal a lényeg hoyg pár napja találtam egy igen érdekes design sótartót.. Ha anyutól ilyet kapok tuti többre becsültem volna, na mind1, szóval jól néz ki..
Nem volt időm lepostolni, aminek az lett a vége h Balinto megoldotta helyettem a bogján, de nekem van még képem róla :P
Szóval itt van he!

Johnny Foreigner - Salt, Peppa and Spinderella

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr761996576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JocEE 2009.05.27. 16:49:46

Nice design... B) :F
süti beállítások módosítása