Friends

2009.05.22. 19:36

Nekiálltam sorozatozni sé első körben a Jóbarátokra esett a választásom, egyrészt mert még nem nagyon néztem (jó persze, a tvben elkaptam pár részt..) na emg azért is ezt választottam mert ezt le tudom tölteni, na meg van belőle 10 évad szal ez talán kitart pár hétig.
Az eggyetlen dolog ami nem tatszik az a főcímdal. Nem tudom miért, de egyszerűen idegesít, és nem tudok vele mit csinálni, mert 10 évadon keresztül ugyan az a szám. Suttyomban minden résznél eltekerem, vagy lehalkítom, vagy csak kimegyek a szobából..
Na mind1, csak be akartam jelenteni, hogy elkezdtem ezt is :D
Megyek is mert közbe lejött még egy rész, meg hudban és musicon is találtam 3 új albumot..
Ha van valami jó, majd kidobom ide is. Ja és itt szeretném kijelenteni, hogy amiket kirakok zenék, az hallgatásra is alkalmas nem csak nézegetésre.
Ez a dubstep dolog is kezd elkapni. Csabi nevel rá.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr581996558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása