Ilyen is van

2009.05.16. 18:15

Már nem tudom milyen címeket adjak a postjaimnak. 1066 post után már egyszerűen nincs új.. :S Na mind1, nem si ez a lényeg.
Ma sütöttem tortát Pálesznek, amitől remélem majd jól meglepődik. Jó móka lesz én már érzem. Roliékhoz megyünk ugye köszönteni, mert Roli 18, Pálesz meg 17 lesz, utána meg megy a nép angelsbe, én ugyan nem, de nem is bánom.
Nem nekem való az a hely, jó, jó hogy 3e annyit iszok mint egy gödény, de egyrészt én nem iszok meg 3e értékben, hacsak nem 6e egy üveg bor, szal valahol pénzkidobásnak érzem, meg az ottani discos zene (diszkó, dszkó, yoó yoó)
se az én világom, szóval elmegyek felköszöntjük a bandát, aztán én jövök haza.
Holnap ugyis megyünk mamához, mert neki meg ugye 13-án volt a sznapja, és jönnek nővéremék is, ami meglepetés lesz a javából, mert mama semmit nem sejt, sőt mivel múlt héten is voltak, biztosan nem számol velük.
Ma voltam árkádolni, vettem a sütihez mindenfélét, meg mamának ajándékot, meg benéztem kedvenc boltjaimba, és konstatáltam h a válság ellenére zarás barátaink csak emelik az árakat. Régen lehetett kapni polót 5e alatt is, most meg semmi.. :S
Így is volt azért pár ami vásárlás gyanús, de msot nem akartam annyit költeni, majd következő hónapban, most nyR-be vettem egy sárga polót. Lehet h ma abba megyek partizni.
A süti már kész, tutifincsa csokikrémes-meggyes-piskótás lett, szal talán elfogy :D
Lassan szedelődzködhetek mert Mátéék 7 re jönnek értem, vagyis akkörül, és még zuhanyozni akarok, meg ilyenek, és msot 18:20 van..
Hirtelen ennyi, este majd jövök a képekkel, meg a fejleményekkel, és hogy ki volt részeg.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr291996528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

palesz 2009.05.17. 13:25:48

köszi a torát, ettem 2 v. 3 szeletet, de dugig voltam, bocsi :D amúgy isteni volt (amúgy mikor is érkeztünk? 18:35? :D )

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.05.17. 14:02:25

jah, baz nekem Máté azt mondta h 7 re megy érted, mondom akkor ha 18:35-40 kor még elindulok zuhanyozni simán jó vagyok. Mikor hivott h itt vagytok a ház elött akkor szálltam kia kádból bazz! :D
süti beállítások módosítása