TapeUnderground #2

2009.05.15. 18:18

Még annó, ha emlékeztek rá rendeltem tőlük egy lemezt, amin voltak elég jól összerakott számok, és most meg a napokban kaptam egy mailt, hogy van ám új lemezünk, ha akarod lesd meg.
Na rögtön a hivatalos oldalra, gondolván, hogy ez is biztos jó lesz, de már az első látogatás se volt túl biztató, mert a lemezt egyszerűen a letöltési linken nem lehetett letölteni.
Most egyik kedves ismerősöm ("") személyes üzenetében láttam az albumcímet, megint elindultam a hivatalos honlapra, most már van link is, viszont az album kajakra hajaz az előzőre. Már az első két szám is kb ugyan az, főleg a második, remélem a többi azért jobb lesz...
Amúgy a címválasztást se értem: Kukacok, lepkék , mert az előző album qvára másról szólt, és nagyon nem tudom összeegyeztetni a kettőt.. :S
Lehet h csak azért nem túl bejövős mert mostanság elég jól összerakott zenéket hallgatok, amiknek folytonos és nem idegesítő dallama van, vagy nem tom, de ezt most nem találták el.. Yppah! RULZ!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr481996521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása