Undersurface

2009.05.13. 21:32

Na  nap végére csak sikerült elbaxni a kedvem. Minen happy nem volt míg rá nem jöttem, hogy mamának ma van születésnapja, és én még csak fel se köszöntöttem, meg semmi. Nyilván hétvégén lesz a nagy mulatság, de a napján azért mégis csak illik felköszönteni vagy vaalmi. Persze felhívtam és próbáltam menteni a menthetőt, de még mindig bennem van az a bizonyos érzés amit nem tudok hova tenni.. :S Eza tipikus, tudod hogy már nem kell hogy egyen a bűntudat, de közbe azért mégiscsak ott van.. :S
Na mind1.
Ja még valami.. ráadásul mamát mindenki elfelejtette, nem csak én, anyu, Zoli, mindenki, szal még trébb a helyzet.
Én igaziból tudtam h május, csak azt nem h 13 vagy 15, és persze biztosra vettem hogy 15.
A legbosszantóbb az egészben hogy bezzeg Kriszti sznapját nem felejtettem el, a saját mamét meg igen.. :S
Ennyit rólam. Xar alak vagyok. :S

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr41996513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2009.05.13. 20:38:07

Jajj, dehogy vagy "xar" alak, csak a mamik szülinapja nincs fent semmilyen közösségi oldalon, hogy emlékeztessen éjjel-nappal, hogy SZÜLINAPJAAAAA VAN!!!!! :) Meg ők nem adják le egy fél évvel előbb a kívánság listájukat, hogy azt kérem szülinapomra! :D Szerintem a mamád annak is nagyon örült, hogy egyáltalán felhívtad! :) Szóval ne szomorkodj! ;)

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.05.13. 20:40:05

remélem így van :(
süti beállítások módosítása