Na mi van veled weinie4?

2009.05.13. 21:38

Hát nem tom mi van velem. Igaziból a napokban semmi kedvem nem volt ide írni. Ez a tipikus spleen, de csak itt blogtéren. Úgy értem napközbe jó kedvem van meg ilyesmi (aminek azért van háttérinformációja) de ide blogra semmi kedvem nincs felkeveredni.
Az eyecandy képek csak gyűlnek, azt is fel kéne tölteni, de ahhoz sincs kedvem. De már érzem hogy nem ma fogok visszatérni oda se, mert elvileg én holnap közgáz előadást tartok, de igaziból semmi ötletem/kedvem nincs megcsinálni azt a xart, főleg, hogy semmi anyagom nincs (még) hozzá..
Lehet h átteszem jövő hétre, arra hivatkozva hogy kórházban voltam.
Amúgy apu jól van. Él és virul :) Ma voltunk bent Brigivel, és meglátogattuk Zsuzsát is (tudom hogy nem Zsuzsának hívják, csak nem jut eszembe a neve.. :S )
Na mind1, most megyek és kerítek valami zenét, aztán jöhet a közgázszar.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr491996514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.05.13. 21:42:23

ez szerintem a tavasz :D nekem sincs kurvára írnom... video megy meg zene meg valami pársoros szar aztán kész... amire senki nem kommentel semmit, elvétve egyegy.. és még motiváció sincs :D közgázhoz soksikert.. én fizikát hegesztek.. lesz abból is valami fisifosi.. engem érdekel azalényeg :D :D
süti beállítások módosítása