Csabi zene :: Nočná Hudba

2009.05.09. 12:14

Tökre örülök, hogy Csabi jött hozzánk albérletbe, egyrészt emrt ugye ismerem, meg mert ő ilyen zenész szerzet. Nem is tudnám bekategorizálni, hogy ő hogy is zenél, mert ő igaziból (ahogy én látom) zenét vág össze, de persze mind saját, szal nem másét, a lényeg hogy qva jól csinálja. Amit eddig halottam tőle az mind tuti volt. Szerintem a nép nem nagyon tudja milyen is a downtempo/chillout, szal inkább krush-hoz hasonlítanám, mert azt már rojtosra hallgattattam veletek :D
Na meg persze tökre megegyezik a zenei izlésünk is, és most adott egy linket ahol csupa finomságok vannak :D
Van itt mindenféle de én főleg a downtempokra vadászok.
Akinek van kedve az checkolja: Nočná Hudba

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr661996688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása