Áh nem vagyok kész..

2009.05.09. 00:50

Tök xarul esik hogy épp azok árulnak el akiktől kurvára nem várnám és még ráadásul álszentek is. "igen, én is utálom.." erre meg tessék..
Mondjuk az utóbbi időben már érett a dolog, mert hajlamos volt arra hogy hazudjon, és véletlen ne érjen rá, amivel nincs gond, csak én értékeltem annyira a barátságunk, hogy ha nincs kedve eljönni, akkor meg tudja mondani, és nem kamuzni kezd.
Aztán persze ott van az is hogy ez talán revans mert én is (pedig én nem is)
Szóval nem értem ez mire jó.. meg a kurva életbe is csalódott vagyok na.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr781996685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása