qdb.hu

2009.05.07. 19:25

( Frekazoid): u bazmeg kene borotvalkozni, ma a lidl-ben egy 2 eves kislany ram mutatott es azt mondta az anyjanak: ANYA! egy LO!

<@dORSY> Durva F1-baleset, Button súlyosan megsérült...
<@dORSY> http://kepfeltoltes.hu/090407/pic00491_www.kepfeltoltes.hu_.jpg < hepaly> dORSY: ez nagyon fight
< dORSY> masnak is
< morhange> nekem is
< dORSY> mondtam

r.a.w.{fura}:nabazmeg
r.a.w.{fura}:ilyen se volt még
r.a.w.{fura}:megyek klotyóra
r.a.w.{fura}:nappaliban fater hugom taposógépén sétálgat és nézi a tv-t
r.a.w.{fura}:mondom neki: csá! hova mész?
r.a.w.{fura}:aszongya: megyek a kocsmába sörér
r.a.w.{fura}:jövök vissza retyóról fater még mindig tapos, de háttal a tv-nek
r.a.w.{fura}:nézek, mondom wtf?
r.a.w.{fura}:felmutat egy sört, aszongya : meg is jöttem
r.a.w.{fura}:mondom bazzeg nekem nem hoztál
r.a.w.{fura}:erre aszongya: nem. és visszafordul, és issza a sört
r.a.w.{fura}:há most mondd meg
r.a.w.{fura}:szerető szülő az ilyen???

„Vizeletadásnál mentem a toalettre és egy fél literes poharat csordultig öntöttem teával. Mondta a nővérke ennyi nem kellett volna. Leittam belőle 3 decit! A 2 nővér közül az egyik kajakra behányt, a másiknak kijött a szeme, mint a csigának, képzeld el a fejeket!” Tyutyu

Uglee: de most láttam meg, hogy jön a Reason 4
tundra: az mi?
Uglee: az az a dolog, amivel zenét írok
Uglee: annak az új változata
Uglee: és nagyon durva lesz
Uglee: de félek, hogy egy csomó dolgot elbasztak benne
tundra: ja
tundra: nekünk néró van
Uglee: :-\
Uglee: nem.
Uglee: nem erről van szó
Uglee: talán akkor úgy fogalmazok, hogy "amivel zenét szerzek"
tundra: az olyan, mint a DC++?
Uglee: amivel KOMPONÁLOK, basszájba!
tundra: mit csinálsz?

<djpetee> anno kozepiskola matek ora
<djpetee> ulunk
<djpetee> eppen temazaro iras
<djpetee> erre vmi monoton kopogas
<djpetee> erre haver felszolal
<djpetee> "nemtudom melyik az, de jolenne ha befejezne mert kurvara zavar"
<djpetee> (tanar kopogott a labaval a padon ult es igy lobalta)
<djpetee> erre a tanar:
<djpetee> "semmi gaz petikem nyugodtan basszal le, kuldjel ki orarol" :D

<eax> screenshotolas kovetkezik, mosolyt kerunk!
<bles> (:
<dnet> \o/
<dnet> meg idoben beugrottam a kep ele?

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr591996684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.05.07. 20:43:26

baazmeg :D green green

Rick 2009.05.08. 20:42:38

offolok egy kicsit: osztályiwiwre nicknek beírhatod a Ricket ám... :D

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.05.08. 21:39:12

kloffolsz?:D:D:D:D:D::Dd
süti beállítások módosítása