Anyádnap

2009.05.03. 11:44

Egy évben ilyen is van, vagy mi és ilyenkor midnig jön a nagy kérdés: mit kéne venni/adni/csinálni.
Én gyorsan letudtam: "Boldog anyáknapját!" puszi, puszi és kész.
Az az igazság hogy a mostani dolgok után (még blogra se került ki..) nem nagyon költök anyámra. Sótartót lehet h vettem volna, de azt meg csak messze kapni, szal storno.
Viszont voltunk mamánál, aki teljesen meghatódott. Még majdnem sírt is. Picit beszélgettünk és mindenki jól járt, mert apu kapott tőle selyemfiús köntöst a soproni rehabra, meg hállóinget, meg ilyesmiket, én meg kaptam sütit, meg ilyen Piroska (tm) szörpöt, ami nálam elég top, szal tökre örülök neki :D
Most itthon pihizek és kéne már valami értelmes postot is alkotnom, mert az utobbi napokba még candyre se volt időm. De már van hzzá képem, most van 27 db amit még nem tettem fel (3 nap alatt 27 ? :O ) szal sztem hamarosan nekiállok.
Tegnap még a Kömis képek baxták fel az agyam.. hiába töltöm fel őket, nem érzékeli a rendszer és az istennek se akarja megjeleníteni, pedig ott vannak ahol kell, csak közbe meg mégse. Ki érti ezt..?
Tegnap megkaptam Chris barátunktól az osztály iwiw felügyeleti lehetőséget is, ami nagyon megtisztelő, komolyan, szal sztem dután oda is dobok fel pár dolgot.
off
hivogatnak a nők.. a végén még elkényelmesedem (bazki de hosszú szó.. :D )
on
Szóval akinek van valami ötlete, képe, javaslata, videója, vagy akármi más, amit szivesen látna viszont az iwiw adatlapunkon az írjon rám :) Vagy ide, vagy ahova akar :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr331996665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása