Röfikór!

2009.05.01. 13:56

Mindenhol ettől hangos a sajtó, és már a blogokon is fertőz hogy most mi lesz vajon, de igazat megvallva én nem félek tőle. Igaziból azt se tudom hogy lehet elkapni, ha eszem ha látom, ha megsimogatom vagy mit tom én, és találtam is cikket róla, de megláttam h 2 oldal és gondoltam ez túl sok nekem, inkább majd jól megijedek ha engem is utolér. Már poénokat is gyártottak róla, ahogy az Yummie-n is láthattuk.
Én igaziból azért nem félek mert európában úgy tudom 5 eset volt és állítólag kiderült hogy az se tuti.. meg mikor h5n1 bejött akkor is "úr isten, világvége" azt kb 1-2 hónap után lecsengett az egész.
Gondolkoztam azon is hogy most majd nem eszek röfihusit (kaRAJ) de aztán mérlegeltem és a sonka túl finom ahhoz h ne egyek belőle napi min 1-2 szeletet.. :D
Köminél meg marhahusi lesz, szal arra se lehet ráfogni. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr841996661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása