ETO Park

2009.04.30. 09:14

Én tökre azt hittem, hogy ez is olyan lesz mint az árkád, de most picit utánna olvastam és gecire nem.
Nézem az üzleteket és semmi extra, úgy értem nem hogy extra, de még csak nem is normális üzletek.

Holnpa lesz a hivatalos megynitó, de nem tom mit vrnak. A hivatalos honlapon még kiadó üzleteket is reklámoznak. És 4 emeletre beraktak kb 20 üzletet, ami sztem qvára nem sok, mert árkádban pl 1 szinten több van.
Jó persze, ETO park az szálloda is meg sport létesítmény, de akkor is bazi.
Na mind1, megyek rendet rakni és rendezkedni.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr671996657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.04.30. 15:19:26

ha mindenigaz van ott posta meg eon meg ilyenek... ez nem egyszerű shoppingszertör :D
süti beállítások módosítása