Reggeli viszketés

2009.04.26. 13:15

Ezt nem hiszem el.. de komolyan. Ilyen egy kibaxást :D
Most fejeztem be a reggelit és jó magyar lévén erős paprika szalonnával kombót nyomtam be, adva egyet ezzel a diétának, dehát hétvége van vagy mi, szal szünnap.. :D
Természetesen az ember szeme akkor kezd el viszketni mikor épp erős paprikát eszik, szóval egy ideig türtőztettem magam, de aztán kimentem kezet mosni, gondolván hogy majd ez jó lesz..
2, az az kettő kézmosás után gondoltam hogy sima ügy végre megkönnyebbülök a szemviszketést illetően, de óriásit tévedtem :D
Fél óráig azt hittem hogy kifolyik a szemem, és persze minden pislantás után visszatért az érzés, és mikor már 2 perce nem pislantottam, akkor megint kellet és megint azt hittem kifolyik a szemem, de most már jól vagyok :D
Azóta még 2 szer voltam kezet mosni de most még mindig félek kimenni a legkisebb helységbe, mert hátha az "egyszemű" is pórul jár.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr621996642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.04.26. 16:05:26

én ilyenkor úgy trükközök hogy kézmosás után mondjuk konyharuha mögé rejtem a gecipaprikás kezem és úgy szabad a pálya... hugyozásnál érdekes lehet :D húzz kotont a kezedre XD

palesz 2009.04.26. 18:05:27

vagy húzz kotont a ..... bár úgy nem lehet túl könnyű hugyozni, de megoldható :D remélem azért már látsz valamit a külvilágból, és nem fog kifolyni a szemed :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.04.26. 18:52:52

már látok és a lányok kedvence is jól viseli ha kezet fogok vele :D
süti beállítások módosítása