Esti mókázás.

2009.04.25. 11:28

Tegnap dután elmentem bringázni, és miközben Salidannal tekertünk ki Csanak felé, akkor hívott Brigi ( Kömi love ) hogy mit csinálok 10 és 1 között..?
Picit meglepődtem.. Már vártam a hívását de nem épp tegnap dután, na szal ledumáltuk hogy ki kivel mikor hol miért és minek.
Este bementem, és első dolog az volt hogy kitalálták (ja mert jött Brigi lovagja is) hogy mászunk már be Kazinczy udvarába mert az mekkora buli. Persze András (asszem így hívják :S ) rögtön adta  a nagy mersz fiút hogy persze, persze menjünk be, mert ő már itt volt szilveszterkor is(-vagy csak én vagyok beszari és ehhez képest ő nagymenő volt)
Lényeg a  lényeg bemásztunk, picit a falmászós múltamat idézte fel és rájöttem, hogy már az is qva régen volt..
Bent vagyunk pár fénykép, meg minden egyes lámpa villanáskor para volt, hogy vajon valaki észre vett e minket, de nem.
Aztán mentünk állomásra (mindezt már 12 körül) ahol Brigi szimulált utazást produkált, majd mentünk játszóterezni, ami qva jó volt. Én imádom a játszótereket, szóval elvoltunk. Csináltunk is pár képet amit hamarosan fel is dobok a többi sulis képpel együtt.

Aztán Andris fázni kezdett, szal mentünk egy másik játszótérre, hogy közbe picit átmozassuk magunkat, ahol aztán majdnem összehánytuk magunkat emrt volt ilyen forgós xar és picit kész volt.. :D
Innen aztán Andris ment haza (én mondjuk picit néztem mert semmi "hazakisérhetlek" vagy valami, simán hagyta volna Brigit hajnal egykor hazasétálni..)
Persze én nem hagytam szal hajnal 1 kor séta ki (hova is?) koripálya mellé, Szilágy művészúr szomszédságába, persze út közben még fényképek és dumaparti.
Hazafelé az út egy óra volt, szal prodigy voodoo people ment erőteljesen.
Kifogtam az iheltből, inkább feldobom a képeket..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr181996638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása