EBCL

2009.04.24. 18:04

Én ugyan nem járok erre, de a utazóközönségnek mondanám (komolyan mondom rózi arra volt jó hogy ilyen szavakat tanuljak) szóval mondanám hogy ez igaziból egy közgázos vizsga ami offő szerint erre jó:
"hát őőőő, hát, az az igazság.. ő... hát körbe kéne kérdezni... de az iskola fizeti a felét"
(Most hogy már kiderült hogy ő vizsgáztat, nem is vitatkozom, így kell csinálni: a vizsgadíj az ő zsebébe megy.. :D )
Nem is ez a lényeg. Még most az elején szeretném kikötni, hogy semmi személyes, külön külön szeretek mindenkit...
De az az igazság hogy cakpakk (jegyezd meg: elöl 1db "k", hátul 2db "k" és írd egybe!) az egész csoport sír-rí, és még ellógj a nap felét..
Érdekes módon már kb szeptember (na jó legyen október) óta tudják, vizsga lesz, érdekes módon most mégis mindenkinek sír a szája, hogy miért (akinek nem az vagy leszarja.. nem is értem akkor minek megy, a másik felének meg van puskája, de úgy pofán röhögöm az összeset ha lebuknak vele..)<-mint mondtam semmi személyes.
Szóval azért sír a szája mert "jaj, ebcl, jaj kresz, jaj angol, jaj matek, jaj stb.." Kedves emberek, ez nem jelenti azt, hogy mert jösz ebcl re te akkor most "jaj, pici fiucska" nem kell a többit megtanulnod.. Ez azzal jár, hogy a többi szopatás mellé még egy faszt a szádba veszel (oops, kicsúszott a számon..)
Igaziból biztosan én is kihasználnám ezt az ellógom a fél hetet dolgot ha lehetne, csak a tököm.. Én azért voltam ezen a a héten 4 jogon, mert az édibédi csapat ment ebclre (aminek a feléről már elmehettek..)
Persze most jönne a mamám féle dolog: "soha ne azt nézd hogy mivel lehetsz kevesebb, hanem hogy mivel lehetsz több." (na igen, örülnék még 20cm nek..)
De pl én is örültem volna h ha ma jogra nem kell már bemennem, mert a heti 2db már hétfőn megvolt..
Na mind1.. mindenkit szeretek, majd ráfogom DG re :D
Szóval akiket szeretek: Andi, Kömi, Patrik, Ikrény, Szilágyi, Roli, Sunny, Chris, Norbi, Klau, Máté, Pápi, Csoki, Cinky,
(a többiek egyszerűen nem jutnak az eszembe.. sorry.. :S :D )
off
ja és akkor ennek tetjébe ma Balage egész nap engem basztatott, hol belémtérdelt hol jött h a termoscreen az nem is thermo screen hanem touchscreen dumájával, de mindjár jól belinkelem ide h1-el a kurva szövegét! :D
love téged is Balage kiss
on

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr331996636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2009.04.24. 19:37:43

Dani, mielőtt itt elkezded lökni a ki******* okosságaidat inkább előbb nézz magadba, és engem inkább ne szeressél! Nemhogy annyit írnál esetleg, hogy sok sikert, vagy valami! De ha ennyire köcsög vagy, hogy még ki is röhögnél minket, akkor inkább menj a francba!

Andi 2009.04.24. 19:38:51

Amúgy ez a postod olyan volt, hogy XY te büdös k, amúgy szeretlek ám! Nevetséges....

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.04.24. 21:11:58

holnap terveztem szerencsét kívánni... nekem mint MÁR elmondtam az büki a csöröm hoyg hirtelen mindenki ki akar bújni alóla és jaj szegény pici gyerek mi lesz most, mikor mindenki tudta hogy ez lesz. nyilván én se maradnék bent plusz órán ha mindenki hazamenne, de az azért h én csak azért legyek több jogon mert a nép fele elmegy "ebcl" néven mekibe, az azért sok. Senki nem beszélt arról hogy mi van azokkal akik tnaulnak, adolog arról szol akik nem tnaulnak, ahnem az én káromra mennek ide oda

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.04.24. 21:35:59

van benne sok igazság...

Kömi · http://www.myspace.com/komi0711 2009.04.25. 09:01:38

Azéért mi is tanultunk... 5 szombaton keltem 6kor h bemenjek EBCL-ezni... az csak olyan +20 óra szal kicsit hülyeség azt mondani h nem tanulunk... Az tény h itthon nem sokat dehh akkoris bennem van már az az 5szombatnyi anyag... Azis tény h bementünk városba... mertugye nem mindenki lakik 10percre a sulitól és nem volt buszunk és elkellett baszni azt az egy órát:) Én már a múltkori óta nem olvasom a blogodat meg nemis kommentelek deh most hallottam mit írtál :P Én most nem vettem magamra a dolgokat mert egyáltalán nem parázok és nem is sajnál senki... :D úgyis megbukok a picsába green

palesz 2009.04.25. 09:59:55

engem leginkább a Patrícia és Enikő féle nép zavart(semmi személyes). Az, hogy mi bent voltunk hétfőn két jogon, és pénteken is, ők hétfőn bent voltak a szokásos jogon, szerdán elmentek, és most pénteken RÖHÖGVE elmentek infóról, mert ofő szerint tök természetes, hogy ha nem mentek szerdán, pénteken se kell menniük =( =( =( a tököm tele a hülye dagadt pöccsel. minekünk akkor mi a francért kellett mennünk hétfőn? amúgy ahogy megszervezte ezt az EBCL-t az kedves(a vizsgabiztos része), de amúgy röhejesnek tartom ezt az embert(persze, mindig próbál kedves lenni, de valahogy sose jön össze normálisan) szóval bassza meg, hogy 4 JOGOM VOLT A HÉTEN!

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.04.25. 10:05:10

az én postomnak is ez lett volna a lényege amit Pálesz mond. Aki máshogy értette sorry.. Aki azért maradt otthon hogy tényleg tanuljon, azzal sincs semmi bajom. Azzal a réteggel van a bajom aki a két csoport között ingázik és/vagy egyszer itt egyszer ott foglal érdeket és akkor a végén a fél hetet ellógja.. Sok sikert mindenkinek!

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.04.25. 17:04:37

nem kell bocsánatot kérned.. ha valaki félreért valamit az bassza tartkón magát.. jó mondjuk én nem lehetek pipa.. mer hát én önként mentem be pénteken is de amúgy sincs benne logika.. tehát elmarad a közgáz és nemhogy valamikor bepótolnánk, hanem még két jog.. hol a logika?? jövőhéten csak közgáz lesz?? jó nemmintha sajnálnám de nálam ugyanaz a kategória (szarom le), annyi kivétellel hogy közgon írunk..
süti beállítások módosítása