#982

2009.04.21. 22:32

Ma volt minden, de igaziból semmi extra. Suliban semmi új, tesin kosárlabda meg ilyenek, de ez úgyse érdekel senki, szal aki akar az kérdezzen utánna.
Hazafelé Zsófival jöttem és mentünk korizni ami érdekes volt olyan szempontból hogy összesen kb 20 percet ha korizunk a többit elüldögeltük és beszélgettünk még gyrost is ettünk, végül nálunk végeztük iceteával, energiaitallal és occ-t néztünk.. :D
Tiszta Lancelot voltam, még bekisértem révaiba is, aztán ithon még pihi vagy mi, kis esti bringázás, aztán most meg élvezem a gondtalan msn nélküli életet. Tök jó hogy nem kell feleslegessen beszélnem mindenféle jöttment emberrel. Aki akar az mondjuk így is elér.. (lehet h ha nem írtam volna ki blogra hogy rejtve vagyok, akkor tán nem tudná mindenki.. :S :D )
Most megyek pihizgetni, sőt lehet h holnap első órában nem is nagyon leszek.. Majd reggel derül ki hogy leszek e..
Na ahoi!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr741996622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.04.22. 13:50:36

"Tök jó hogy nem kell feleslegessen beszélnem mindenféle jöttment emberrel." <-- block?? :D

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.04.22. 20:49:52

okok.. SÜN! háááháháhá :D SÜNN green green
süti beállítások módosítása