Rating :: Bangkok Dangerous

2009.04.18. 12:40

A ma reggeli ébresztőm ez volt. Nem is tudom miért nem néztem meg korábban, pedig már egy ideje tölthető mindenhonnan..
Pár napja nem jó a moobs, szal tegnap este irány 1st-re és meglepő modon sokkal értelmesebb torrentek vannak mint moobson.. ott napi találok mondjuk 1-2 amit meglesek és legtöbbször nem is töltök le semmit, de 1st-ön meg kapásból végignéztem 8-10 oldal torrentet, és minden oldalról 2-3 torrentet ki is néztem magamnak. Végül a downloading listbe 12 torrent került bele ezzel együtt.
És a csel az volt hogy HD be szedtem le. Ma reggel nagyon kómás voltam és mivel még csak ez ért le, ezért ez kezdem el nézni hogy majd ezen vissza alszom, de nem nagyon sikerült :D
Elég jó film, szerintem. Nicolas Cage barátunk van benne, aki egy bérgyilkost alakít és Bankokba utazik hogy teljesítse 4 megbízását. Természetesen bonyodalomba keveredik és szót golyó követ..
Eddig nem sok rossz filmet láttam Nicolas Cagetől, és most se csalódtam. nem 10/10, de határozottan ajánlott egy akciófilmes dutánra.
Tovább után a szokásos leírás és trailer.

Veszélyes Bangkok (Bangkok Dangerous)
A szem és a Hírnök című borzongató thrillerek rendezőpárosa, a Hong Kong-i Pang fivérek ezúttal egy bérgyilkos sztorival álltak elő. Joe profi bérgyilkos. Legújabb küldetése Bangkokba hívja, ahol kíméletlen hősünk megismerkedik egy fiatal tolvajfiúval és egy süket lánnyal. Az előbbit megtanítja mestersége fortélyaira, az utóbbiba beleszeret.
Rating: 8/10

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr631996610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása