Képmegosztó & picasa

2009.04.18. 22:42

Ma este voltam bringázni és igaziból valami merengős lassú zenés postot terveztem a készült képekkel, de picit elegem lett belőle, mert nem lehet találni egy normális netes képmegosztót.
Szeretném a képeimet biztos helyen tudni, mert:
#1 gépen elveszik, elkeveredik, elszál a rendszer, stb..
#2 ha valamit publikálni akarok akkor azt ugyis fel kéne töltenem és az extra.hu nem arról híres hogy megbízható..
#3 ott mindenki elérhetné, és én is egy helyen tudhatnám mindet
Namost gondoltam hogy a flickr pont jó lesz nekem, mert az menő és mindenki oda nyomja a képeit, és az biztos tuti..
Namost:
Ott a csel hogy a flickr is fizetős.. hoppá! ki gondolta volna..? 200 képig ingyenes, de 200 kép az kb 2 hullám parti, vagy max 3, de egy nyaralás az min 300-400-500 kép..
Gondoltam a qva anyátok, akkor picasaweb, az majd jó lesz.
Hát annyiból volt jó hogy a képnézegetője, amit le kell szedni hozzá az le a kalappal, mert nagyon tuti, és ugy néz ki hogy guglis barátaink tényleg ráfeküdtek erre a dologra.. (mondjuk ekkora hátszéllel nem is csodálom..)
Szóval ezentúl az lesz a képböngészőm :) Sajátgép se rossz, csak lassú, meg nem szerkeszthető, rendezhető, nem lehet rögtön feltölteni, stb..
Szal ez a picasa néző ez igenfasza. Majd dobok is mindjárt egy másik postot amiben picit meglesem..
Lényeg a lényeg hogy a picasa is "csak 1gb" ami képeknél sok, de ha azt nézed hogy nekem is van kb 5dvd-nyi képem és kb csak éve, vagy max 2 óta írkálom ki őket, ahhoz képest kevés.. :S De amúgy fura mert egy google account alatt kezeli szal van 7,x gb od a maileknek, és 1gb ot meg a képeknek.. Sokkal értelmesebb lenne fordítva de mind1.. Vagy ha mondjuk megcsinálnák, hogy én tudjam kijelölni hogy melyiknek mennyi hely kell..
Szóval végülis most picasa-ra dobtam fel az esti képeimet amit bringázás közbe csináltam.
Tovább után meg is mutitom őket..

Na itt vannak he!

És még nagyobban a thumb az ikonra kattva

2009-04-18-este

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr601996611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.04.18. 22:11:28

marhajó a picasa... meg a képek is jók..
süti beállítások módosítása