iWiW

2009.04.18. 10:07

Nem gondoltma hogy ilyen post is lesz, de ahogy néztem iwiw üzenőfalat a nép véleményeit, úgy gondoltam írnom kell.
Amúgy ez az iwiw dolog is nagyon furcsa.. úgy értem hogy ez ilyen nyílt titok.. Soha senki nem meri nyilvánosan kimondani hogy iwiw, úgy értem nem baráti körben, hanem mondjuk tv-ben a szokásos közlésforma a "ismert barátkereső site" vagy ennek valamilyen kombója.
Nade nem is ezért írok most ide, hanem az új design miatt. Nem tom a nép hogy van vele, de nekem sokkal jobban bejön, mint a korábbi design. Letisztultabb, és egyszerűbb. Szerintem egy oldalon mindenképp ez a legfontosabb hogy egyszerű legyen, de mégis minden meglegyen rajta.
Sokan szidják az új felületet, és nem tom mire fel..? Mert nincs tele csilivilli t-comos reklámmokkal..?
Vagy mert a sok xarságot amit úgyse használtak most mrá keresni kell egy picit.
Szerintem tök jó lett a design, és igaziból minden megvan rajta ami kell, ami meg csak évente egyszer kell az is benne van csak mondjuk 2 menü után tlaálod meg, amivel szintén nincs semmi bajom..
Az egyetlen negatív pontja hogy továbbra se tudták megcsinálni hogy az oldal screen követő legyen. Ez alatt értem azt, hogy aki 1280*1024 be nézi pl az ne csak 1024 be lássa (aminek a fele még igy is reklám...)
Nyilván kell ilyen felbontás is, mert biztosra veszem, hogy van aki kis monitoron nézi, vagy laptopon, vagy pl eee pc-n, de mondjuk sztem tök jó lenne ha a beállítások panelen vagy bejelentkezés elött (mint pl myvipen) be tudnád állítani, hogy milyen legyen.
A vélemények jöhetnek ide. Ja és mégvalami: bazi, közbe elfelejtettem.. :S
Na mind1 majd jön update be.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr571996609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage 2009.04.18. 10:16:08

Azért nem mondják ki, mert reklám név. Az oldalon reklámok vannak, amik pénzt hoznak az iwiwnek, most ha az rtl híradóba bemondanák az iwiw nevet akkor aki nem ismeri az felmenne rá megnézné a reklámokt és lehet hogy venne vti azokból, ami meg annak a cégnek pénz. Az RTL viszont ebből semmi pénzt nem kap, akkor meg minek reklámozza. Jah a kis felbontás az elég gáz. 1280 is szar gondolom, de 1650en még szarabb hidd el, hogy az képernyő felééig sem ér el az olal és utána meg csak fehérség vn. Meg ismerősök 3 sorba vannak 28 oldalon keresztül, mire megtalálok vkit az 28 oldalbetöltéssel jár, ami meg a szervert terheli. Ha felbontás függő lenne akkor pl a 20"on kiférne egy sorba 6-7 emberke és így csak 14 oldalbetöltéssel tudnám végignézni az összes ismim.

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.04.18. 10:22:38

pont ez az, szerintem semmiből nem állna berakni egy beállító panelt.. mert css-ben tuti meglehet oldani, csak picit á kéne gyúrni.. most még arra vagyok kiváncsi hogy a fejlesztő verseny mire volt jó..

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.04.18. 20:34:05

érdekes, screennel egyetértek.. widescreenemet nem tudom itt kihasználni.. oldalt fehér..
süti beállítások módosítása