Ilyen is van...

2009.04.17. 23:36

Ma megint egész jó hangulatom volt. Suliban nem volt semmi érdemleges. Infón picit törtem magam h kéne tanulnom, de aztán inkább taggeden nézelődtem, szóval no jog tnaulás, de nem nagyon estem kétségbe. Jogon persze nem volt semmi, sőt 2. óráról el is engedtek, szal tök hawaii volt :)
Suli után hazaértem film, alvósdi, aztán összeszedtem magam és lassan indulhattam is. Picit húztam a számat, hogy miért hullám mert a multkori után nem sok kedvem volt oda menni, de aztán pozitívan csalódtam. Tök jó volt :)
Csináltunk pár képet, amit szerintem mindjárt fel is dobok. Van benne elég vegyesen, még pestről, nominationből, mamás, Gerys partis, meg a mai hullámos.
Lehet h képek után még elmegyek tekerni, már hiányom van hogy ma még nem voltam. Bár sztem nem lesz belőle semmi, inkább megnézek pár lost vagy house részt :D
Sőt valamelyik nap szedtem le filmet. Asszem a csokoládé, Juliette Binoche van benne. Birom azt a nőt, tök jófej :D
Na megyek is, de még bedobok ide egy képet.
Vagyis nem is ide hanem a következő postba.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr651996604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása