Jónap

2009.04.16. 21:51

Ma tök jó napom volt. Mostanság nyugi van, nem stresszelek, úgy érzem, tényleg kellett ez a kis szünet már itt a nagy sulis hajtásban, de kedden már megint irunk matekból, de most már különösebben nem érdekel..
Ma voltam bent apunál is és látom rajta hogy azért megijedt. Most hogy mondták hogy fogynia kéne, meg egészségesebb életmód, alig eszik, meg amit eszik azt is rozskenyér, meg mit tom én, szal odafigyel tényleg.
Meg az is látszott rajta hogy most nem stresszel. Úgy értem hogy látszik hogy a munkahelyi gondok nem aggasztják meg ilyesmi.
Meg azért a is látszik rajta, hogy hiányzik neki a család. Ma is átölelt, ami tök fura mert évente kb szülinapkor meg karácsonykor pusziosztás oszt jóvan, de gondolom most hiányzik neki az hogy nem nagyon tud kivel beszélgetni.. :S
Na mind1
Valami vidámabb:
Ma is voltam bringázi, kb 17-18km van a hátam mögött és tök jó mert levezeti a stresszt. Voltam minden fele. Prodigy - Voodoo people ment közbe és ugy éreztem még jobban hajtanom kell.
Hazaérve öszedobtam egy fincsa görögsalit ubival, kaliforniai paprikával paradicsommal és sajttal. Nyomtam rá egy kis oliva olajat és citromlevet is tuti király lett.. :D
Lassan sztem ellépek zuhanyozni, mrá jól fog esni, aztán az uj lostra meg majd elalszom.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr521996602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bojek 2009.04.16. 20:55:02

Jobbulást apukádnak!

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.04.16. 20:56:17

átadom :) off weinie blog addiction..? :D on
süti beállítások módosítása