#958

2009.04.15. 21:26

Lassan már illene írnom valamit hogy mi is van velem, mert az utóbbi napokban nem nagyon  hallattam a hangomat, szóval most egy kis dj krush közbe firkantok valamit.
Akit érdekel annak itt a muzsika: Dj Krush - Coffee talk/Jazzanova
Ma egész jó napom volt, és rájöttem hogy az ideális órarend a hétfőt és a keddet nem tartalmazza.. :D
Igaziból idegesnek kéne lennem apu miatt, de hála istennek nem hirtelen szívinfarktusa volt, hanem ilyen lassú lefolyású, olyasmi mintha besűrásödött volna a vére és igy a szív nehezebben pupálja, ami persze így is veszélyes, de mégse hirtelen következik be.
Most a legútóbbi infók alapján megy majd sopronba ilyen rehab központba 3 hétre megfigyelésre, szal nem aggódóm.  A magyar egészségügy nincs magaslaton, de most már talán jó kezekben van.Holnap megyek be hozzá, igyexem picit felvidítani :)
Mikor hazaértem picit lepihentem mert a szünetben megszokott 9-10 kor kelés helyett ez a 6:30 picit sok volt, és nem voltam túlságosan toppon, aztán jött az anyus incidens (lejebb) aztán elmentem egyet bringázni is, hogy levezessem a feszültséget.
Jó lenne ha rászoknék, egyrészt tök nyugtató, másrészt legalább picit megmozgatom magam.. Amúgy tök jó volt. Mp3 be, dj krushtól szólt végig a kemuri. (fel is kell raknom tölteni az mp3-am)
Itthon nem volt semmi izgi.. kiirtam 5. évad lostot ami eddig kijött.. kb 2 hét múva houset is ki tudom már írni, mert megtelik addigra egy lemez.
Most megyek szerintem lassan, egyenlőre ennyit rólam.

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr771996599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása