Fuck!#1 vol 2

2009.04.02. 23:26

Ahogy látom picit erősre sikeredett, ezért magyarázok:
Nem azokra vagyok ideges akik jelezték h mi van, és értelmes indokokkal támasztották alá, hanem arra a maradék 120 ra aki egy qva szót enm birt visszaírni.
A pénzbeszedés, meg aaz osztály részéről nagy bunkóság. Mindenki csak sasol, de meg nem mozdulna. Nyilván itt nem azokra gondolok akik már tettek valami pl Kömi, Andi, Balage, Tedroy, hanem a maradékra aki mindig csak belőlünk él és "csak" tanulni jár be..
Kömi téged nagyon szeretlek love és nem rád vagyok mérges vagy ilyesmi, csak bosszantó hogy az ember tervez, szervez és akkor ez van belőle.
A dolog meg úgy nézett ki, hogy én kérdeztem rá h mikor legyen, mindenki azt mondta h ápr3, jó legyen április 3, aztán mondtuk h jó de akkor Balage szn ápr4, az nem volt jó, mert enm volt jó, aztán akkor eggyezményesen az lett h ápr 3 egybevonva és akkor még senki nem mondta azt h nem. Most h itt az idő mindenkinek nem tetszik (semmi magyartalánság.. áh..) és én meg nem tudok mit kezdeni mert aki meg farsangra jön, annak nem mondhatom az h boccsi csak te leszel beölötzve, el se gyere.
Szarul jött ki, ez van.
Hullámmal is a tököm kivan, mert huzzák itt a szájukat, de aról nem esik szó h első éven nyitás után jóformán belőlünk éltek. (Ez is erős picit, de van benne igazság..)
Szóval szori h ha bárkit megbántottam, nem azokra vagyok ideges, akik értelemsen tudtak szóéni, hanem azokra akik nem tudtak, vagy kifogásokkal jöttek.
Ha mindenki úgy normálisan jött volna oda hozám h e figy ez nem jó, ne igy legyen (mint pl: Kömi) akkor nem lett volna gond.
Mégegyszer love Kömi love

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr651996745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petike · http://blog.pworks.hu 2009.04.03. 18:30:48

én nem jeleztem vissza, tök bocs elfelejtettem, és aztistom h egy bocstol nemleszjobb semmise :S de bocs :S
süti beállítások módosítása