Soha nincs nyugalom..

2009.03.29. 10:43

Már kezd elegem lenni abból, hogy soha semmire nem érek rá. Mindig ráérek, de amikor meg kéne akkor meg megy a nagy hajtás és soha semmi nem jön össze. 23 órás hétvége, és azt terveztem hogy na majd most pihenek. Na ez kb tegnap este bukot meg..
Átjöttek spanok (Ceka, Viktor, Peti) és itt mókáztunk. Volt pipa, pizza, pia, szal egész korrekt volt, de ezzel megint sikerült elintéznem h éjfél után feküdjek..
Tegnap itt volt Gery is és partiszervezés volt, és így utólag viszagondolva elég érdekes lesz, mert 11 én akarja szervezni, ami mondjuk húsvét elötti szombat.. ergó ha hajnalban hazakeveredek, és még itt jóppofizni is kell nagybátyámékkal, meg a többiekkel, hát nem tudom mi lesz..
Szal lehet irok Gerynek h rakjuk át vasárnap estére, vagy hétfőre, mert ez így nem kóser, és sokan emiatt nem fognak eljönni, vagy ha el is jönnek, akkor utsó busz gyanús..
Ma meg felkelek, nyugi, azt terveztem hogy picit rendbeszedem a szobám, megreggelizek, erre apu kitalálja h pakoljuk össze a garázsban.
Jó, jó h ő tegnap itthon volt, de én mondjuk pihiznék egy kicsit. Vagy akkor legyen az hogy na akkor jövő hétvége pakolás, vagy mit tom én, de ez hogy igy randomra benyomja h ezt meg azt kéne csinálni ez igy nem buli..
Tegnap is itt van Gery kb 14:15 lehetett, bejön apu hogy 3 kor megyünk be városba sétálni, így családostúl, mondom hogy jó, ok, menjünk, végre egy normális családi progi, erre bejöün kb 14:35 kor h készülődjek mert 3 ra bent kell lenni.. Aztán mondtam hogy én akkor nem megyek. Nem csinálok segget a számból, h ha egyszer már megígértem neki h ma (tegnap) itthonleszek, tudunk bezsélni, és akkor meg elküldőm.. Ekkora segg még énse vagyok :D
Most meg bejön anyám, se hello, se szia, mit képzelek én, meg különben is, hogy összekoszolom neki a székét..
(nézek rá kérdőn) kiderült hogy az a kis szék amire tegnap ráraktam a pipát az az "ővé". Hát nem tudom.. Már szám szerint 5 éve van a szobámban az a szék, az én szekrényemben, tehát még csak nem is csak úgy kallódik, hanem bent van az én szekrényemben, ráadásul ő rakta be (ami persze nem lehetne felhívás arra hogy az enyém, mert neki annyi cucca van h egy stadion is megtelne vele..), de az h ez alatt az 5 év alatt egyszer se kellett neki, szerintem az már utalhat arra hogy nem is tudja hogy neki van ilyen..
A legjobb az egészben h a széknek semmi baja, pár vízcsepp van rajta, meg egy szotyis zacskó..
Azon persze meglepődött miközben ordibált és odamondtam neki hogy "nyugodtan használd a légyszíves szót" (by Balage) Meg csenben hozzátettem hogy akkor az én Eminemes polóm (R. I. P. ) hol is van..?
Na mind1..
Megyek és keresek valami tuti zenét :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr591996725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása