Fejbelövöm magam

2009.03.29. 16:31

Felkelek, bejön anyám egy xxxxxxxxl -es inget lobogtatva h "nézd mit szereztem neked!?" "Egy pirre cardene ing."
Komolyan mondom nem értem hogy lehet valaki ennyire érthetetlen.
1, megmondtam neki hogy ha ruhát vesz nekem, elöbb eggyeztessen róla..
2, ha már vesz akkor az én méretemben tegye (ezért is jól lenne az 1 pont nem kikerülése)
3, ha mrá megvette és látja h a gyerek 3*belefér, nem égetem magam, inkább atdta volna oda apunak..
(mellesleg sztem apu is 4*belefért volna..)
Áh, kom, nem is értem. Minek túrűztatom itt az agyam ilyeneken. Minek..? Minden hónapban eljátszuk ezt, és nem bírja megérteni hogy nem random mértű vagyok, és nem jó rám minden ruha ami épp akciós..
(BEZZEG QVA EMINEMES POLÓT AZT NEM TUD VENNI! H A RÁK.. )

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr271996726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petike · http://blog.pworks.hu 2009.03.29. 17:56:42

nálunk ugyan ez volt, csak a a mama játszotta el.
süti beállítások módosítása