Fura egy nap

2009.03.27. 21:55

Hát ez a mai napom elég érdekes volt. Reggel még abban a tudatban voltam hogy majd ma még kibirom ezt a sulis dolgot, aztán 2 órán tudatosult bennem hogy holnap suli. Elöször ez a *miva'..?* (Máté hanglejtés),a ztán jött a büdösmocskosqva.. érzés, aztán hazafelé szidtam az eget meg az oroszakat a gázválság miatt,  aztán hazérve még ideges voltam, most meg már úgy vagyok hogy van egy üveg borom, és 5 évad lostom.. Nagy baj nem lehet.. :D
Holnap beesek suliba, van még egy üveg iceteám, amit majd órák alatt megiszok, aztán hazajövök, megebédelek és alszom egy jót :)
Aztán szerintem felhívom Lilit és megint egy órát beszélgetek vele, és lefexem aludni :)
Már Andi is hiányzik :S Fura h nincs itt, sé nem sokat hallani felőle, de vasárnap jön, és majd mesél :)
Valamikor fel kéne dobnom már a pipás képeket is.. :S
Most megyek losotolni..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr431996721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ikrény · http://ikrenyblog.szunyi.com 2009.03.27. 22:17:22

Nekem semmi kedvem sincs a holnapi naphoz... Az egy dolog, hogy EBCL-re is jártam szombaton, de egy viszonylag laza, 3 órás oktatás mégis elviselhetőbb, mint egy 7 órás hétfői nap. Még ha rövidített, akkor is... Főleg a dupla jog teszi be a kaput nálam :S Lost meg jó ilyenkor :D Néha nagy unalmamban én is megnézek egy-két régebbi részt vagy csak jeleneteket :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.03.27. 22:20:46

nálam a magyar teszi be.. :S közgázon megint bejátszuk az akasztófát "oszt" ennyi :D

Andi 2009.03.29. 22:41:31

Már itthon van és sokat hallani felőle... :)
süti beállítások módosítása