Review :: 2009 03 21 Hullám

2009.03.21. 11:19

Meg kell hogy mondjam én nagyon jól éreztem magam, és még itt az elején szeretném megköszönni mindazoknak akik eljöttek és személyükkel emelték az est színvonalát :) És természetesen szeretném megköszönni a sok ajándékot és kedvességet mindannyiunk nevében :)
A dolog már érett pár hete, de eredetileg (sőt igaziból még tegnap is) úgy volt hogy Andi és Petit köszöntünk, de aztán végül én is kaptam egy csomó ajándékot.. köztük egy pipát is aminek naggggggyon örülök :D És itt szeretném minednkinek megköszönni aki hozzájárult :) Nagyon köszönöm :) Annyira happy voltam h még puszit is adtam mindenkinek :D
Szal ezentúl mindneki bekaphatja, mert nekem is van :D már csak dohányt kellene szerezni hozzá, de majd konzultálok a  hozzáértőkkel, és jól kitudakolom hogy melyik is a jó fajta :D
Kaptam Zsófitól 2 bazi redbullt, csokit, kígyót és egy szőrme táskát :D
Andi megsütötte a világegyetem legjobb csokis habos meggyes tortáját, és hogy őszinte legyek nem is tartott sokáig :)
Hulámban egész sokan összegyúltük, aminek nagyonörültem, bár a szervezés picit érdekes volt, mert vénlány találkozó volt, és mulatós zene ment, de a nénik 10 körül lefalcoltak :D
Utánna go bridge, ahol nyugis üldögélős beszélős móka ment, nem voltam túl ugrálós kedvemben révén a tejszínhabos sörnek.. :S
Megismerkedtünk egy argentín csajjal, aki Eva és cserediák a Krúdyban :) Akinek van onnan ismerőse izzitsa magát, mert kéne a csaj mail címe.. :D
Bridge után mindenki go home, mi meg még picit ökörködtünk nálunk, kb ennyi volt :)
A képek a szokásos helyen leshetők/tölthetők.. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr991996695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2009.03.21. 11:31:17

Énis nagyon köszi mindenkinek az ajándékot és, hogy ott volt! :) Ja és azt is köszönöm, hogy ezt megszerveztétek! Nagyon jó volt!Köszönöm! :)

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2009.03.21. 12:51:44

Szerintem is nagyon jó volt, hullámos rész is meg a bridges is. Csak azt sajnálom, hogy hullámba már nyíltan utálnak minket, mikor kb nem csináltunk semmit. Oda járunk egy éve, hónapokig csak mi voltunk a hulláma péntek esténként, addig ki volt nyalva a seggünk, msot hogy beindult, mindenki tök bunkó.

Rick 2009.03.21. 14:59:11

utólag is mindenkinek boldog szülinapot és névnapot! :D :D

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.03.21. 16:50:16

csatlakozom Balázshoz... meg hát ugye itt ez az új perszóna... mi ez a tré dolog... kapják be ... és keressünk valami másik néptelen helyet ahol újra kinyalttá válhatunk :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.03.21. 17:08:32

már én is kezdem magam furán érezni, szal a végén még tényleg ez lesz hogy kellene néznünk valami új helyet, mert nekem ahhoz semmi kedvem h itt kinézzenek minket..

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2009.03.21. 17:50:27

Jah de most hol? Aszontad ápr3 majd Andi lesz, max megkérdezzük tőle, hogy bennünk van a hiba? azt ha aszondja hogy jah akk könnyes búcsú azt csá.

palesz 2009.03.21. 20:55:25

amúgy csak érdekel, tegnap a lufidurrantás miatt vendégek szóltak be nem? jó volt, utólag boldogat mindenkinek bazzeg van egy pipám :D

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.03.21. 21:22:45

jaja, lufidurantás miatt szóltak be.. nem mintha érdekelne.. :D
süti beállítások módosítása