Gyuri

2009.03.21. 22:04

A gyuri post az istennek se akart megjelenni, szal a cím marad, de más a tartalom.. :D
Tegnap itt volt Ceka barátom, akinek nagyon örültem, mert már tök régen tlaálkoztunk, és most is csak ilyen spontán megbeszélés után sikerült öszehozni :D
Ahogy ideért elmentünk pipadohányért, mert hát ki kell próbálni a pipát, ha már egyszer kaptam.. :D
Mivel szombat5-6 körül volt kénytelenek voltunk Mandalában venni a cuccokat, ahol ugyan drágább volt, de legaláb volt :)
Banános nakhla doháynt vettünk meg egy adag nagy szenet, mert Ceka azt mondta h a pici hamar leég és nem az igazi :) (de az se megy kárba.. mikor majd egyedül van pipázhatnékom, akkor majd azzal pippantok :D )
Visszaértünk és igyekeztünk minél elöbb beizzítani a szerkezetet :D
Elvileg Ceka tud pipát tömni, gykaorlatilag kérdőn néztünk egymásra, mikro először szippantottunk, mert konkrétan mintha tömény égett gumi ízt szippantottunk volna.. :S
Már kerestük utube on is h mi lehet a gond, aztán én oldottam meg azzal h nem egy réteg alufólia kell rá hanem min2, de inkább 4 :)
Rögtön jó lett :D
De akor meg aztán annyira beszédültünk tőle h készek voltunk, szal gondoltuk átmegyünk hullámba :) Ettünk egy öcsi kedvencét (qva finom volt) meg ittunk rá eggyet, és jöttünk visza :)
Nézegettünk trailereket : lejjebb...
Hallgatunk zenét.. (azt majd mindjárt följebb)
Aztán kikisértem az utsó buszára :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr231996700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petike · http://blog.pworks.hu 2009.03.22. 19:54:42

Banános nakhla dohány szerintem nem rossz.Sokféle tömési módszer van. A dupla alufólia alá rakj egy "közlőt". Magyarul alufóliából csinálj egy gyűrűt amit a dohány tetejére teszel. Tovább lehet szívni a pipát, lassabban ég a dohány, és kellemest ízt lehet érezni. Am mekkora piput kaptál? :)

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.03.22. 20:00:12

37 cm ugy is csináltam már, és kb ugyan olyan mintha 4 be hajtom a fóliát :) de ma pl egyedül pippantottam, és ahhoz meg tök jo a kis szén, mert nem tart oylan sokáig, és nem szédülök le tőle a székről.. :D
süti beállítások módosítása