OH, jáá.. siel guut!

2009.03.18. 22:22

Voltam Petivel (dr. Chase :P ) hulámba lökni egyet, sé már nagyon jól esett :) Végre volt kivel megbeszélnem a dolgaim, és a biliárd közben még a feszültséget is sikerült levezetnem valamelyest :) 7:2 ra kaptam ki.. nem is tudok mit hozzáfűzni.. szétszort és balfasz vagyok :D ez van. sprite.
Holnapi napot várom már. Ismét nem kell semmit tanulni :D Már keddre se kellet, és mára se, szal most végre picit lazíthatunk, de hétfőn kezdődik előről.. :S Fizika.. hiába értem sé vágom ezt a részt, nem tom h számoljak.. :S
Már várom a holnapi Balage adagot is :) Imádok mellette ülni. Nyugtatólag hat rám :) Ma is picit elegem volt már, melléültem és láss csodát jókedvem lett :D
Ma elhatároztam h picit odafigyelek magamra, és van si aki segítsen benne. :)
Ja és a lényeg: a cím azért lett iylen, mert egész jól lespanoltunk a német csávóval hullámba :) A nevére nem emléxem, de nem is kellet. Angolul, németül és magyarul beszélgettünk egyszerre. Jó nap volt :D Holnap viszek digitet suliba, szal elleszünk megint :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr571996863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kömi · http://www.myspace.com/komi0711 2009.03.19. 15:55:25

Löktetek a Petivel és jólesett? :X am jó a háttered:D csak ne postba javíccs

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.03.19. 16:12:27

XDXDXDXD green green green green green kb mint amikor suliban kiinformálták az ip-cím ütközést a tvben green green
süti beállítások módosítása