#864

2009.03.08. 15:20

Nem tudom hogy ma mi van velem, de semmihez nincs kedvem. El van szarva úgy ahogy van..
A tegnapi napom jó volt, beszéltem Lilivel is, na és ugye voltunk kb 3 órát árkádolni is. Andit agyon szekíroztuk a vezetése miatt, de nagyon jól elvoltunk :)
Este még beültem hullámba (csak h ne legyen belőle baj) és megittam egy 7upot, meg löktem egyet.
Mikor hazaértem felhívtam Lilit, és sikerült is 36 percet beszélgetnünk..
Nem si tudok mást hozzáfűzni a napomhoz, most megyek és csinálok valami magambafordulós dolgot..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr61996837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása