Reggeli mjuzik

2009.03.07. 11:09

Ma tök jól kezdődött a napom. Reggel felkeltem ugy kb 9:38 kor, kimentem konyhába kijózanodtam, majd átmentem boltba mert semmi normális kaja nem volt itthon.. Már tegnap este is pizzát ettem (hidegen) limonádéval, szal ma regel néztem valami falnivalót :)
Mugy sztem ilyen boldogan még soha nem mentem boltba.. :D Felvettem az új cipőmet, és minden lépést kiélveztem benne :D (Kezd beteges lenni ez az imádat..)
Hazajöttem, jól befaltam mindent amit vettem, és azóta it ücsörgök a szobámban. Elvileg azért jöttem be, ha amjd én it hűde rendetrakok, de azóra se semmi..
Ki kéne szellőztetni is már, mert a tegnapi pizza szag még terjeng, és a hideg miatt amugy se volt kedvem eddig tulságosan szellőztetni, na de majd most.
Még megnézem indexet, meg blogokat, aztán Weinie strikes back!

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr651996832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi 2009.03.07. 11:58:50

Hát nem tom, ha én megkapok egy hőn állított dolgot, akkor még saját magamat is irigyelem, szal sztem nem beteges ez a nagy imádat egy dolog iránt...

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.03.07. 12:03:02

amúgy elöször vagyok úgy h ha valakinek nem tetszik a cipőm és leszólja (eddig 2-3 ember (meghalnak!)) az sem érdkel, mert nekem annyira tetszik h igaziból leszarom.. :D amúgy már megvan az új cipőterv, de azt majd csak akkor lehet megcsinálni mikor jóidő lesz :)

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.03.07. 23:37:21

baszki.. nem leszólásból, mer tetszik a cipőd, meg respect meg minden... de ez mármár nőies cipőmánia.. mmint ha még veszel párat akkor minden pingedhez lesz egy cipőd, és akkor jön a minden ping+cipőhöz egy retikűl :D amúgy látom neked nagyon bejön ez a tornacipős cuccos.. ami faszás is..

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.03.08. 08:29:06

igy konkrétan 2 cipőm van amit hordani tudok.. :D (meg a fekete bőr..) a nyári az meg 2e forintba fog fájni.. :D
süti beállítások módosítása