Cold pizza

2009.03.05. 22:17

Ma jó napom volt annak ellenére, hogy igziból 2 órán is irhattunk volna, de csak közgázon zaklatott a dagi. Törit megusztam.
off
ilyenkor mindig az jut eszembe hogy ilyeneket minek irok le, mikor aki ottvolt az tudja, aki nem volt ott azt meg úgyse érdekli..?
on
Ma suli után rendeltem egy pizzát, mert már tök régen ettem, és már kívánta a sok káros anyagot a szervezetem.
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én pl imádom a hideg pizzát. Nem nyúlik, többet tudsz enni belőle, mert nem annyira telítő, és egy pohár kakaóval isteni, de ma ez nem jött össze mert nincs itthon kakaó.. ..de most h mondjátok (a hangok a fejemben) ihatnám tejjel is :) :D
Most tök jól vagyok.. Szerintem az lesz h megeszem az utolsó szeletet, és lefexem. Kellemes napom volt, ideje pihanni :)
Jo8 mindenkinek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr931996825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.03.07. 23:29:58

szerintem is fasza a hideg pizza.. nekem jobban átjönnek az ízek.. meg nem égeti le a szám :D
süti beállítások módosítása