Semmi téma

2009.02.22. 16:34

Hát ez a hétvége egy nagy kalap xar volt. Semmi érdemleges nem történt. Katával sikerült összeveszni. Pontosabban ő összeveszett velem, és amíg nem tud nem kiabálni, addig én hallgatok. Na mind1 ebbe ne menjünk bele, mert semmi kedvem nincs elmondani h ki kivel van..
Más: Elvileg 14:30 óta tanulok, de valahogy semmi nem megy a fejembe, vagyis ez azért lehet mert tulajdonképpen aludtam, meg ilyenek..
Most 16:30 van de könyvet még mindig nem vettem a kezembe, és már most elegem van ebből a hétből.
Hétfő magyar+közgáz
Péntek jog+matek
kedd-csütörtök: valszeg töri (a le nem adott anyagból..)
Áh sztem beülök egy kád forró vizbe és felvagdosom az összes kék foltot amit érek a bőrömön..

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr811996959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FigyElek 2009.02.22. 18:52:30

nem biztos, hogy máshogy hangzik, még ha a füledbe súgom is.. de hajlandó vagyok halkítani, ha beszélsz világosan bulb
süti beállítások módosítása