Fényképek

2009.02.15. 19:37

Már a rák kivan, de komojan. Itt mindenki azt hiszi a családban hogy ha ők nem tudják megoldani az ügyesbajos, dolgaikat, akkor majd én megoldom.. Hát a nagy lófaszt!
Father munkatársa apun keresztül kérdezi meg hogy be tudnám e scannelni az összes fényképét. (Betudnám, de nem akarom) Szóval "sajnos nem jó a scanner"
De most ez is olyan dolog hogy pofa kell hozzá... mert ha nekem nincs és megkérek valakit, (vagy meg se kérem) de ha megkérem akkor nem állítok oda hozzá 500db képpel, hanem max a legfontosabbakat. De nem, az nem elég, scanneljek be 500 képet, kishalrol, kisgyerekről, esküvőről, meg amit akarsz (ingyen). Ja és akkor ki is irhatnám pár dvd-re..
Hátbazmeg! Feleségül ne vegyelek..? Ja és persze dvd-t se ad, csináljam meg emrt én ilyen csupaszív fiu vagyok..
1, kérjen meg személyesen, pontosan tudom hogy tudja a számom, nem tom mit kell itt adni a tudatlant, ő is pont meg tudta volna velem beszélni.
2, ha már egyszer 3 órát dolgoztat dobjon meg egy jelképes összeggel, főleg h 2 dvd-t se tudott adni a project kivitelezéséhez.
3, ha már én teszek szívességet akkor ne mondja meg hogy mikorra legyen kész! majd ha fizető megrendelő, max akkor!

De segáz, én ilyen csupaszív fiú vagyok, ugysincs semmi dolgom egész nap, és van 3 órám üldögélni, meg hát nálunk a DVD is ingyen van, nem szenvedünk belőle hiányt.. ..vagy ha mégis, megszánom őt, mert neki biztos nem telik BÜDÖS MOCSKOS 2DVDRE, A TEVENYEREGGYÁRTÓ ZSÍROSHAJÚ, VASTAGBAJSZÚ QVA ANYJÁT!

De ha ettől si eltekintünk, akkor még mindig ott a tény hogy én mondtam hogy nem jo a scanner, és akkor meg minek is hozta ide..?

A bejegyzés trackback címe:

https://weinie4.blog.hu/api/trackback/id/tr561996934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerely · http://gerely.szunyi.com 2009.02.15. 21:16:00

látom egy pöttyet ideges vagy... de most akkor megcsináltad/od vagy nem? amúgy meg régen azzal vakítottam a parasztot, amikor átjött a kissrác akivel nem is voltam olyan hűdejóban, hogy gépezzünk, és amikor kurvára nem volt kedvem akkor kihúztam a tápkábelt és elraktam

yellow one 2009.02.15. 22:43:27

Bocs, nincs DVD-m..? ^^ bulb

palesz 2009.02.16. 15:59:02

bocs. lépj hátra és most bazd arcon magad..? ^^ bulb

Balage · http://mrbalage.extra.hu 2009.02.16. 18:47:51

"Ha az ember jó valamiben, azért előbb kérjen pénzt!" Joker

weinie4 · http://weinie4.extra.hu 2009.02.16. 21:01:22

de én nem akarok pénzt, vigye innen és kész!
süti beállítások módosítása